Happy Birthday Bro....


Hari ni ulang tahun kelahiran abg aku...
Hari ni genap 29 tahun umur dia...

"HAPPY BIRTHDAY BANG..."


 Ni gambar yg diambil waktu hari raya...
Kalau tak silap aku 2 tahun lepas...
Cuba korang tengok gambar abg dan adik bongsu aku tu...
Adik lebih tinggi dari abg...
Dan adik aku juga lebih tinggi dari bpk aku...


p/s : Aku nak ucapkan
HAPPY BIRTHDAY to BLOGGER AMIR
Sbb birthday dia sama dgn birthday abg aku...

ting tong teko
Jgn manas eh... kmk copy header ktk...
KLIK BANNER untuk terjah AMIR

Previous
Next Post »

15 Komen

Write Komen
nur anis
AUTHOR
Isnin, Mei 14, 2012 10:25:00 PG delete

abang mengalah tu..tu yang rendah sikit..hehe..happy birthday..:)

Reply
avatar
Mia Meymi
AUTHOR
Isnin, Mei 14, 2012 10:37:00 PG delete

happy birthday utk kdua2nya.. :P

Reply
avatar
AmirFX
AUTHOR
Isnin, Mei 14, 2012 10:42:00 PG delete

Haha.. Thanks Masz.. Selamat hari lahir juak untuk abang ktk.. Nasib kmk tinggi gik dari adik kmk yang lain.. haha..

Reply
avatar
charmyiex
AUTHOR
Isnin, Mei 14, 2012 11:17:00 PG delete

happy besday..abg ktk thn 83 kah?? sama ngn kmk...

Reply
avatar
Masz Sidek
AUTHOR
Isnin, Mei 14, 2012 11:28:00 PG delete

@charmyiex
Aok... abg kmk lahir thn 83... :)

Reply
avatar
Gen2Merah
AUTHOR
Isnin, Mei 14, 2012 11:52:00 PG delete

selamat hari lahir buat suami yaa... semoga berkekalan hingga ke penghujung nyawa

Reply
avatar
Masz Sidek
AUTHOR
Isnin, Mei 14, 2012 11:55:00 PG delete

@Gen2Merah
Waaaaaaaaa.... itu bukan suami sy... tu abg sy... abg kandung... sama mak, sama pak... ;p

Reply
avatar
Cik Nur
AUTHOR
Isnin, Mei 14, 2012 12:33:00 PTG delete

selamat ulangtahun kelahiran buat abg mas.. :)

pstt..adik2 nur semua tggi dari nur..kcuali yg bongsu tu.hihih

Reply
avatar
BERT
AUTHOR
Isnin, Mei 14, 2012 12:36:00 PTG delete

samat ari jadi utk abg mas yaa :))

Reply
avatar
Chenal
AUTHOR
Isnin, Mei 14, 2012 1:38:00 PTG delete

Ingat Amir abang ktk tekkk..

Reply
avatar
dyabunga
AUTHOR
Isnin, Mei 14, 2012 3:02:00 PTG delete

slmt hari lahir tuk abng mas..:D

Reply
avatar
ciK LyndaWawa
AUTHOR
Isnin, Mei 14, 2012 11:58:00 PTG delete

mesti banyak buku kitak oo...hehehe.....pinjam sigek..=]

Reply
avatar

[PENAFIAN] : www.mreena.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.

Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.
ConversionConversion EmoticonEmoticon