Keywords # Novel


Keywords hari ni.. semuanya berkaitan dgn novel...

TIADA YANG KEDUA - Novel yg di adaptasikan ke telemovie...
Huhuhuhu...  sedih tol... aku tak dpt menonton...
Sbb apa??? Korang baca ENTRY NI...

CINTA BUAT EMELDA - Ni pun novel yang di adaptasikan ke drama...
Novel KASIH ANTARA KITA, salah satu fav novel aku...
Antara banyak2 novel yg di adaptasi...
Drama nilah yg paling memuaskan hati aku...
Bukan bermaksud drama/filem/telemovie yg lain tak bagus...
Mungkin citarasa sorang2 tu lain...
***Entry kaitan klik SINI dan SINI***

Novel Siti Rosmizah terbaru 2012
Ni merujuk kepada Novel TAKDIR ITU MILIK AKU
Insya-Allah aku akan dapatkan secepatnya bila stok buku ni sampai Kuching...
Tak nak tunggu lagi dah... tak sabar nak baca...
(masih ada 3 buah novel yg belum aku baca lagi... dan aku dah sibuk nak cari novel lain ;p)
***Entry kaitan klik SINI dan SINI***

p/s : syukur sangat2 sbb tak pernah dpt KEYWORDS yg pelik2...
yg boleh menyebabkan aku merepek atau meroyan... :P

Previous
Next Post »

16 Komen

Write Komen
Cik Nur
AUTHOR
Isnin, Mei 14, 2012 2:06:00 PTG delete

oklah tu..keyword yg berkaintan xdelah kita nak meroyan sangatkan..

yg pelik2 ni yg boleh buat kita mroyan xtentu pasal..huhu

Reply
avatar
keli menari
AUTHOR
Isnin, Mei 14, 2012 2:16:00 PTG delete

haha. aduh sampai meroyan tu

Reply
avatar
Isnin, Mei 14, 2012 2:30:00 PTG delete

waahhh..smeua nyer dr novel!

Reply
avatar
dyabunga
AUTHOR
Isnin, Mei 14, 2012 3:02:00 PTG delete

dya, lama tak baca novel..

Reply
avatar
Rafflesia™
AUTHOR
Isnin, Mei 14, 2012 3:05:00 PTG delete

syieda pun suke drama Cinta Buat Emelda tu. @_@

nasib baik la xda keyword yg merepek, kang masz dah duduk xdiam..hihihi @_@

Reply
avatar
Isnin, Mei 14, 2012 3:54:00 PTG delete

sekarang ni musim orang cari novel kut.. hehe

Reply
avatar
IntaNBerliaN
AUTHOR
Isnin, Mei 14, 2012 4:32:00 PTG delete

nmpak sgt owner blog ni sk novel :-)

Reply
avatar
Gen2Merah
AUTHOR
Isnin, Mei 14, 2012 5:32:00 PTG delete

kalau kat blog saya, keyword yang bukan2 memang banyak.. hahaha.. sampai kat blog saya dorang nak selongkar benda tak berfaedah tu..

Reply
avatar
Hanif Idrus
AUTHOR
Isnin, Mei 14, 2012 7:29:00 PTG delete

pencinta novel rupanya...bagus22

Reply
avatar
Tinta Lana
AUTHOR
Isnin, Mei 14, 2012 7:38:00 PTG delete

Salam masz..

baru ni..lana dapat keyword..

"JIN LANA"

bahahahaha, shengal, sapa la yg cari tu, hahahaha, tergelak tgk, tak pasal2 je jin,huk.

Reply
avatar
cha'e
AUTHOR
Isnin, Mei 14, 2012 8:33:00 PTG delete

ini dia si kaki novel .. hahah ;)

Reply
avatar
ciK LyndaWawa
AUTHOR
Isnin, Mei 14, 2012 11:57:00 PTG delete

glemer amir lok.ehehehehehe......bday kmk mok juak...hahaha......lebih2 pulak..

Reply
avatar
Cik Jannah
AUTHOR
Selasa, Mei 15, 2012 10:01:00 PG delete

hye masz..lama kan jannah tak dtg sini. hhee. kita dah tinggalkan zaman novel dah lama dah. sekarang dah takde masa nak baca novel. kalau baca kejap je dah ngantok. huhu

Reply
avatar
Prettywrite
AUTHOR
Rabu, Mei 16, 2012 9:35:00 PG delete

waahh..macam2 jenis novel ada..yana dah lama tak baca novel..minat tu kurang..kalo dah baca berbulan nak tunggu khatam sebuah buku jer..hehe seksa..

Reply
avatar

[PENAFIAN] : www.mreena.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.

Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.
ConversionConversion EmoticonEmoticon