Lelaki Dah Berumur???



Semalam dengar Hot.FM.
Lepas tu... ada pemanggil teringin belajar memikat hari lelaki berusia...
Korang dengar sendiri yer...


~Klik play lepas tu, tunggu kejap yer~

Apa pandangan korang...
Umur gadis tu 21 tahun... dan inginkan lelaki yg 50an macam tu...
Bila berjalan tak ke serupa macam bapak dan anak...
Dan hari ni... gadis tu terkena PANGGILAN HANGIT...
Bila dengar pangillan hangit tu...
Mak aku terus kata...
"JANGAN CARI LELAKI UMUR MACAM TU"
Tu dah kira pangkat BAPAK dah tu... 
Umur bpk aku sekarang pun dah 56 tahun...
Lepas tu mak aku sambung lagi...
"KALAU UMUR DALAM 30AN... OK"

p/s : tapi kalau dah jodoh tu nak buat macam mana yer...
tp aku memang tak terniat macam tu pun...

Previous
Next Post »

8 Komen

Write Komen
NasZ
AUTHOR
Rabu, Mei 16, 2012 11:27:00 PG delete

nak buat macam mana kalau jodoh dapat orang camtu. Macam Salih Yaacob dengan bini no. 4 dia.

From,

Nasz

http://www.mohdnaser.com

Reply
avatar
misz uzmy
AUTHOR
Rabu, Mei 16, 2012 11:32:00 PG delete

Aishhh xsanggup arrr ayah sy pon baru 47 n sy sendri 22 aishhh jauh sgt tu 50...keatas pulaktu..

Reply
avatar
Cik Nur
AUTHOR
Rabu, Mei 16, 2012 11:33:00 PG delete

Nur pun dgr gak semalam, agak terkejutlah..

ingtkan dia nak cari dalam 40-an, bila dia kata dalam 50-an, ternganga kejap mulut nur..hehehe..

seramlah fikir..! tapi kalau dah jodoh, nak buat mcm manakan..

Reply
avatar
Rabu, Mei 16, 2012 11:52:00 PG delete

lelaki berumur? 50-an... OMG.. kalau 30an ok lagi.. kalau dh 50an nafsu ape tu beb.. nafsu harta benda ke.. haha

Reply
avatar
Nazayiena
AUTHOR
Rabu, Mei 16, 2012 12:36:00 PTG delete

Mun dpt cariklah yg umur lebih kurang sama,mun dah jodoh susah juak nak madah tp jarang gilak kes macam ya mun sik sbb harta benda....

Reply
avatar
iEdA
AUTHOR
Rabu, Mei 16, 2012 1:12:00 PTG delete

kalo dh jdh, x bole wat pape kn tp slgi bole elak lah...

Reply
avatar
Yana Libra
AUTHOR
Rabu, Mei 16, 2012 8:25:00 PTG delete

kalau dah jodoh camne kan..tapi baik elakkan kot kalau umur tu dah macam bapak ngan anak..umur ayah saya skang ni pun baru je 52 tahun..saya 25 tahun..huhu~~

Reply
avatar
UniMeOw
AUTHOR
Rabu, Mei 16, 2012 10:20:00 PTG delete

lelaki tua penyayang pe,,,:p
ish,,nauzubillah!

tp 2 la,,kalo dh jdoh nk wt cmne..

Reply
avatar

[PENAFIAN] : www.mreena.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.

Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.
ConversionConversion EmoticonEmoticon