Musim Renovation...


Sekarang ni dah nak masuk bulan Jun...
Tak terasa.... beberapa bulan lagi nak puasa...
Lepas tu raya...
Tik... tok... tik... tok...
Tak terasa masa berlalu...

Sekarang ni, kawasan perumahan tempat kediaman aku...
Masing2 sibuk renovation rumah...
Ada yg sibuk renovation sebelum nak masuk rumah baru..
Renovation sbb kenduri kawin tak lama lagi...
Dan ada yg sibuk renovation sbb raya tak lama lagi...

Rumah family aku pun akan buat renovation gak... Insya-Allah...
Buat permulaan ni... kitorang nak tukar tingkap dulu...
Kayu kat tingkap tu dah rapuh...
Untuk keselamatan, eloklah ditukar...
Takut kejadian yang tak diingini berlaku...
Malang tak berbau... kenalah ambil langkah berjaga...
Bila dah selesai baru pk renovate tempat lain...

Angan-angannnn yg diimpikan...
Ruang tamu di satu sudut khas...
Yang diasingkan dari ruang menonton...

Previous
Next Post »

5 Komen

Write Komen
AmirFX
AUTHOR
Ahad, Mei 20, 2012 10:10:00 PG delete

Awal juak.. haha.. Raya kelak jemput ke rumah...

Reply
avatar
Spudin
AUTHOR
Ahad, Mei 20, 2012 10:12:00 PG delete

lambat lagik raya ..haha .. tapi ok jugak renovate rumah ..biow lawa sikit..

Reply
avatar
keli menari
AUTHOR
Ahad, Mei 20, 2012 12:48:00 PTG delete

raya nak datang lagi!
puasa datag lagi !
moga2 Allah panjangkan umur kita untuk merasai ramadhan lagi.

Reply
avatar
Cik Nur
AUTHOR
Ahad, Mei 20, 2012 12:50:00 PTG delete

umah nur lepas raya kot renovate..hihihi

Reply
avatar

[PENAFIAN] : www.mreena.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.

Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.
ConversionConversion EmoticonEmoticon