Nyanyian Untuk Suara Borneo


Nyanyi jangan tak nyanyi...
Hehehehe...
Dan jgn suruh aku jugak nyanyi...
Suara aku tak sedap... ;p

Ni video adik aku menyanyi untuk contest Suara Borneo...
Time tu dia tengah keja...
Tiba2 kawan dia tarik dia dan suruh nyanyi...
Tu yang tak sedia lagi tu...
Nak nyanyi pun tak tahu lagu apa...
"Hentam sajalah Labu"

Dan hasilnya korang dengarlah nyanyi adikku ini... hehehe
Semangat... pakai baju bola lagi... :)



Kalau sudi... silalah VOTE..
Tiada paksaan...
Ikut step kat bawah...
TQ...


Previous
Next Post »

12 Komen

Write Komen
Nyue
AUTHOR
Isnin, Mei 28, 2012 2:07:00 PTG delete

Xdpt nk dgr adik masz nyanyi...xbawa earphone...

Reply
avatar
Yumida
AUTHOR
Isnin, Mei 28, 2012 2:24:00 PTG delete

nang sempoi adik ktk..nasib juak hafal lirik lagu ya....hihi..kmk x hafal lirik lg adele ya...
murah juak tudung ya rm13.90..cam kacak juak

Reply
avatar
Masz Sidek
AUTHOR
Isnin, Mei 28, 2012 2:30:00 PTG delete

@ Nyue : tak pe.. nanti boleh dengar... heheheh

@ Yumida : hehehe... kmk pun sik hafal lagu tok... biasa sukati jak mek berlagu...
sempat juak mata ktk nangga harga tudung ya... ;p

Reply
avatar
fizafantagirO
AUTHOR
Isnin, Mei 28, 2012 3:03:00 PTG delete

hihihi .. bestla sore adik masz :)

Reply
avatar
Isnin, Mei 28, 2012 4:18:00 PTG delete

alaa... nk dgr masz yg nyanyi.... :p

Reply
avatar
Masz Sidek
AUTHOR
Isnin, Mei 28, 2012 4:20:00 PTG delete

@ fizafantagirO : hehehe... terima kasih kak

@ yui : hahahaha... rosak lagu kalau kakak dia nyanyi.. ;p

Reply
avatar
Masz Sidek
AUTHOR
Isnin, Mei 28, 2012 4:21:00 PTG delete

@@ deqla manjew hehehehe... deqla kalau sy nyanyi tak sedap bunyi... ;p

Reply
avatar
eVa
AUTHOR
Isnin, Mei 28, 2012 10:20:00 PTG delete

yahh.. kck sora adek ktk.. mun kmk boh jak.. nang sengau sora kmk ahahha

Reply
avatar
dyabunga
AUTHOR
Selasa, Mei 29, 2012 12:49:00 PG delete

sdp lah sore adik mas..:D

Reply
avatar

[PENAFIAN] : www.mreena.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.

Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.
ConversionConversion EmoticonEmoticon