Rasa Tak Sedap Badan Pulak


Hari ni... badan ni rasa macam tak sihat jer...
Pagi tadi hidung ni selsema jap... tersumbat sebelah...
Huhuhu... tak selesa rasa nak bernafas guna hidung...
Nasib baik nak masuk tengah hari ni... hidung ni dah ok kit...
Tapi tekak pulak... macam rasa perit jer...
Nak telan air liur pun rasa payah...
Mata pun rasa pedih2 gak...
(pedih dok depan lappy ke???)
Badan pula kejap sejuk... kejap panas...
Huhuhu... nak demam ke???
Kena makan ubat awal rasanya...
Esok dah nak keja...
Baik cegah awal2kan...

p/s : hidung aku merah bukan sebab selsema
tp jerawat tumbuh dgn 'jayanya'....
TAK SUKA... ;'(

Previous
Next Post »

16 Komen

Write Komen
Ahad, Mei 06, 2012 12:21:00 PTG delete

tu tnda mcm nk demam tu.sian...

Reply
avatar
Spudin
AUTHOR
Ahad, Mei 06, 2012 12:33:00 PTG delete

ololo ..mamam ubat ..hehe :D

Reply
avatar
Linda Wahed
AUTHOR
Ahad, Mei 06, 2012 2:29:00 PTG delete

siannya jgn lupa makan ubat ^_^

Reply
avatar
Cik Nur
AUTHOR
Ahad, Mei 06, 2012 2:56:00 PTG delete

mas nak demamlah ni...
makan ubat sebelum terlambat ye.. :)

mas..ade FB tak..?

Reply
avatar
keli menari
AUTHOR
Ahad, Mei 06, 2012 4:52:00 PTG delete

alolo..rehat2 baik2.. minum air masak banyak secukupnya !

Reply
avatar
Hanif Idrus
AUTHOR
Ahad, Mei 06, 2012 6:06:00 PTG delete

Jangan lupa makan ubat..
semoga cepat sembuh ...

Support me by Daily vote me for blogger of the year

Reply
avatar
myself
AUTHOR
Ahad, Mei 06, 2012 6:07:00 PTG delete

semoga cepat sembuh..klu tak larat nk p kerja sok ambil la mc k..take care

Reply
avatar
Ahad, Mei 06, 2012 6:44:00 PTG delete

Cian dia..... makan Panadol soluble... penawar segera...

Reply
avatar
aReLaN
AUTHOR
Ahad, Mei 06, 2012 10:36:00 PTG delete

uish...moga cepat sembuh.saya pon tak sihat ni tapi sakit kaki injured main bola la.hehehe...jangan lupa gi klinik ye

Reply
avatar
Isnin, Mei 07, 2012 12:32:00 PG delete

Telan ubat, pasya tido.. Semoga cepat bait :)

Reply
avatar
Kyra Hizrina
AUTHOR
Isnin, Mei 07, 2012 5:18:00 PG delete

heheh. makan ubat, rehat2 cukup2...cepat sembuh :)

Reply
avatar
Isnin, Mei 07, 2012 10:15:00 PG delete

tension sangat dengan jerawat :D

Reply
avatar
IntaNBerliaN
AUTHOR
Isnin, Mei 07, 2012 10:54:00 PG delete

kalu jerawat tumbuh kat idung.. mmg sakitkan.. adoiii

Reply
avatar
Chenal
AUTHOR
Isnin, Mei 07, 2012 11:08:00 PG delete

usak anseii jak rambut nyoo..jaik ati nangga!

Reply
avatar

[PENAFIAN] : www.mreena.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.

Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.
ConversionConversion EmoticonEmoticon