SEGMEN 2:6 pekara tentang saya


6 Perkara Tentang Aku ...

1. Hantu Novel... setiap ujung bulan mesti beli novel 

2. Tak gemar makan makanan yg pedas... org kata tak pedas...
aku boleh pulak kata pedas... 

3. Suka kucing... meow... meow... meow... 

4. Minat colour MERAH dan PURPLE... 

5. Suka karok... walaupun suara tak sedap ibarat katak memanggil hujan... 

6. Cepat mengalir air mata... baca novel menangis... tengok cerita menangis... tengok iklan pun menangis... dan tengok org lain menangis pun boleh menangis...  

Nak Join : Sila KLIK BANNER
Segmen sehingga 13 June 2012

Previous
Next Post »

21 Komen

Write Komen
Yana Libra
AUTHOR
Khamis, Mei 31, 2012 3:13:00 PTG delete

hehe..saya pun senang rasa nak nangis..huhu~~ :p

selamat bersegmen ye ~ :)

Reply
avatar
are_lin@yu
AUTHOR
Khamis, Mei 31, 2012 3:20:00 PTG delete

1.kita sama.tp jrg beli..hehe
2.ayu suka pedas..hehe
3.yg ni ayah ayu suka..hehe
4.suka jugak..paling suka biru..hehe
5.suka jgk tp suara ayu tak sedap.huh
6.yg ni kita geng novel pn lh wat ayu ngis..hehe

Reply
avatar
Khamis, Mei 31, 2012 3:42:00 PTG delete

1. suka tapi tidaklah smpai jadi hantu mcm mas..hihi
2. suka sgt. dah pedas pun tmbh lg sbb rasa mcm x cukup pedas. haha
3.yg ni mmg geng la..sbb kucing sgt comel! :)
4. deqla suka pink...purple ye jugak sbb tu pilih kawen tema kaler tu. huhu
5. wahh..mmg geng la ni!!! suka jugak...
6. yg ni..boleh la...cuma xde la smpai sikit2 nk nangis..tgk jgk pd citer tu kalo mmg sedih sgt mengalir la airmata ni..kalo x cuma thn sebak je la..x nk bg org nmpk..hahaha

Reply
avatar
BERT
AUTHOR
Khamis, Mei 31, 2012 4:15:00 PTG delete

slamat bersegmen masz... hantu novel ni ye.. mesti masz ni sensitif orgnye.. macam saya jugak lew huhu

Reply
avatar
Khamis, Mei 31, 2012 5:58:00 PTG delete

wah..feeling gitu bila baca novel eh..mama isha minat novel ms zaman sekolah dulu tp skrg dah lame x baca novel..hehe

Reply
avatar
Khamis, Mei 31, 2012 6:16:00 PTG delete

selamat bersegmen yer

wahh tgk iklan ley nangis gak ad0oiii hehe

Reply
avatar
Khamis, Mei 31, 2012 8:29:00 PTG delete

thanks join sini..hehe..nice sharing kina pon peminat tegar novel n feling bace novel bile ade yang berkaitan family isues..tersentuh taw..hehe..keep bloging n kina follow sini:)

Reply
avatar
Tinta Lana
AUTHOR
Khamis, Mei 31, 2012 9:11:00 PTG delete

Huh, peminat tegar novel masz ni.. mesti banyak dah koleksi ^^

Reply
avatar
Yumida
AUTHOR
Khamis, Mei 31, 2012 10:53:00 PTG delete

semua point ya kita sm..tp plg2x bez no, 3 ya! jom kita menimang2 pusak....
cayak x ktk..pusak mek nama acai ya tdo tgh2 ant kmk n hb..ceh..kaco daun...tiap2 malam..even nya dh da anak 2 ekok...mun di alihnya..bising...so tandah jak la...alu kedak baby la tek..tdo tgh2...

Reply
avatar
Hanif Idrus
AUTHOR
Khamis, Mei 31, 2012 11:17:00 PTG delete

selamat bersegmen..saya pun suka berkarok..walau pun suara tak sedap janji dapat jerit..hehehe

Reply
avatar
dyabunga
AUTHOR
Khamis, Mei 31, 2012 11:36:00 PTG delete

yang num 5 tu kita sama lh

Reply
avatar
Miss BaNu
AUTHOR
Jumaat, Jun 01, 2012 6:20:00 PG delete

1-samala saya pun suka baca novel
2-saya lak hantu pedasssss..suke pedas2
3-same...sy suka kucing gak..
4-saya pun suka kaler MERah
5-sama lgi..sy pun suka menyanyi...lalalala
6-sy susah sikit nak nangis2 nih hehe

Reply
avatar
9n0L4
AUTHOR
Jumaat, Jun 01, 2012 9:13:00 PTG delete

dtg dari segmen yang sama. give me 6. same kite. ;)

http://farizafairuz.blogspot.com/2012/05/segmen-2-6-perkara-tentang-saya.html

Reply
avatar
KhaiRul Azmi
AUTHOR
Sabtu, Jun 02, 2012 11:39:00 PTG delete

datang dari segmen yang sama

http://ciffahmimalomuchacha.blogspot.com/2012/05/segmen-2-6-perkara-tentang-saya.html

erm saya ada satu segmen harap dapat ikut dan ajak rakan blogger yang lain yer..??

http://ciffahmimalomuchacha.blogspot.com/2012/06/segmen-1-malaysia-1-blogger-1-generasi.html

Reply
avatar
Anzulna
AUTHOR
Khamis, Jun 07, 2012 8:40:00 PTG delete

follow you :)
http://anzulnashome.blogspot.com/2012/06/segmen-26-pekara-tentang-saya.html

Reply
avatar
ATIQAH
AUTHOR
Khamis, Jun 14, 2012 1:53:00 PG delete

dari segmen sama :)
http://mydreamzworlds.blogspot.com/2012/05/segmen-2-6-pekara-tentang-saya.html

Reply
avatar
Khamis, Jun 14, 2012 6:39:00 PTG delete

Salam ukhwah.. datang dr segmen yang sama..

saya pon seorang yang suka novel & kucing..sekrang ni tgh gigih habiskan novel cinta high class karangan fatimah syarha & Dr. Farhan Hadi.^_^

saya folow sini..follower ke 1062

http://setanggi-permata.blogspot.com/2012/06/segmen-26-pekara-tentang-saya.html

Reply
avatar
Lily
AUTHOR
Sabtu, Jun 16, 2012 8:00:00 PG delete

Singgah sini dr segmen yg sme :)

http://lystra-lily.blogspot.com/2012/06/segmen-26-pekara-tentang-saya.html

Reply
avatar
Cik Amal
AUTHOR
Ahad, Jun 24, 2012 2:51:00 PG delete

yg first sama


sorry late blogwalk
http://sayacikamal.blogspot.com/2012/06/segmen-2-6-perkara-tentang-saya.html
saya follow sini ok

Reply
avatar

[PENAFIAN] : www.mreena.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.

Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.
ConversionConversion EmoticonEmoticon