Status # Cuaca

Pagi tadi cuaca panas...pagi
Alhamdulillah... mesti kering kain yg di cuci...
Dan petang ni pulak...
Dah terdengar bunyi guruh di langit...
 Abg aku call kata kat tempat kerja dia HUJAN...hujan
Mungkin dia lewat sikit ambil aku dari tempat kerja...


Lepas tu baca status kakak aku kat FB... Dia tulis "HUJAN, NANG BEST"hujan

Kemudian aku tengok kat luar opis aku, Fuhh.. BERANGIN (pokok bergoyang)
TAK HUJAN.... Tapi bila tengok langit MENDUNG...petang
Kejap lagi rasanya mesti hujan...

Cuaca kat tempat korang pula macam mana???
Panas, Mendung atau Hujan???

p/s : malam ni mesti lena tido... sejuk

***Sebelum Klik Publish... tengok kat luar tingkap... Ohhh dah hujan rintis***

Previous
Next Post »

14 Komen

Write Komen
Selasa, Mei 22, 2012 4:21:00 PTG delete

luar nmpk panas tp dlm pejabt sejuk dgn aircond..huuuuu..

Reply
avatar
Cik Nur
AUTHOR
Selasa, Mei 22, 2012 4:27:00 PTG delete

dalam ni sejuklah mas, luar tu panasss...!

Reply
avatar
Selasa, Mei 22, 2012 5:02:00 PTG delete

kat sini dah mendung jugak...pagi tadi hujan kejap jer..

Reply
avatar
Prettywrite
AUTHOR
Selasa, Mei 22, 2012 5:03:00 PTG delete

kat sini pun dah bunyi guruh..hoho harap2 sempat balik..

Reply
avatar
Selasa, Mei 22, 2012 5:22:00 PTG delete

eh!kat Terengganu nih pun mendung gak...huhuhu...tghari td kemain panas...

Reply
avatar
myself
AUTHOR
Selasa, Mei 22, 2012 7:16:00 PTG delete

cuaca kt luar elok saja..dlm hati ni yg berhujan beribut hoho

Reply
avatar
rAIHan
AUTHOR
Selasa, Mei 22, 2012 7:39:00 PTG delete

hujan baru teduh..sejak jam 2.45ptg td..tp renyai jelah..hehe~

Reply
avatar
keli menari
AUTHOR
Selasa, Mei 22, 2012 8:13:00 PTG delete

siang tadi hujan 2 kali. dah tidor siang , ni malam taktaw mata amat sengkang ?

Reply
avatar
Yumida
AUTHOR
Selasa, Mei 22, 2012 9:00:00 PTG delete

baruk blt dri kuching..bez..cuaca...angin...sepoi2 bahasa...panasnya sederhana...ujannya menyejokkn suasana...
bila blt mukah....wuuuhuuuu..mesti mok betumpu ngn kipas...al maklom la rs kat hawai..hihi..btw..selagi cuaca yg mendtgkan kebaikan..alhamdulillah

Reply
avatar
Shiema Sufian
AUTHOR
Selasa, Mei 22, 2012 9:23:00 PTG delete

Dkt sini selalu berangin je, tak hujan. Tapi panas dan berangin :D

Reply
avatar
aReLaN
AUTHOR
Selasa, Mei 22, 2012 10:58:00 PTG delete

hari ni memang mendung je kat sini.hehehe

Reply
avatar
Rabu, Mei 23, 2012 4:32:00 PG delete

hujan mmg best tido...sni lama xhjn...huhu

Reply
avatar
Nazayiena
AUTHOR
Rabu, Mei 23, 2012 10:11:00 PG delete

Marik situk sik hujan pun...

Reply
avatar

[PENAFIAN] : www.mreena.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.

Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.
ConversionConversion EmoticonEmoticon