Teka-Teki... Jawapannya



Beberapa minggu lepas...
Aku ada minta pertolongan korang untuk jawap satu teka-teki ni...
Dan aku baru je dpt mesej dr adik aku... memberitahu jawapan untuk teka-teki hari tu...


Ini jawapannya : KAPAL TERBANG

Kalau nak tahu bunyi soalan teka-teki ni...
KLIK SINI

p/s : sekarang ni aku tengah dudok berfikir... persamaan antara jawapan dan soalan teka-teki tu...
hhmmm...mata, kaki, tangan, punggong & boleh menangis...

Previous
Next Post »

15 Komen

Write Komen
Spudin
AUTHOR
Khamis, Mei 10, 2012 12:17:00 PTG delete

da tau da jawapannya tadi ..ahahhaaha

Reply
avatar
Khamis, Mei 10, 2012 12:19:00 PTG delete

mata, kaki, tgn dan punggung..cer tgk kan kat kapal terbang ada sume tu...menangis pulak mungkin sbb bunyi kapal terbang tu kot..

Reply
avatar
Yumida
AUTHOR
Khamis, Mei 10, 2012 12:30:00 PTG delete

haha..x tepikir juak kmk jwpnnya..nang susah bena la teka tekinya ya

Reply
avatar
Shiema Sufian
AUTHOR
Khamis, Mei 10, 2012 12:37:00 PTG delete

Hihi. Boleh menangis ? Ape kena mengena dgn kapal terbang ye ?

Reply
avatar
Masz Sidek
AUTHOR
Khamis, Mei 10, 2012 1:40:00 PTG delete

@Shiema Sufian
hehehe... mungkin bunyi kapal terbang tu kot shiema... bunyi bising kapal terbang...

Reply
avatar
Gen2Merah
AUTHOR
Khamis, Mei 10, 2012 2:04:00 PTG delete

aisey, saya terlepas nak menjawab teka teki yang hebat ini.. ehe.. lain kali buat lagi soalan ye..

Reply
avatar
Khamis, Mei 10, 2012 2:24:00 PTG delete

alamak... ketinggalan kapalterbang nampaknya...

Reply
avatar
cha'e
AUTHOR
Khamis, Mei 10, 2012 2:54:00 PTG delete

tak tercapai dek akal aku. hahah xD

Reply
avatar
AmirFX
AUTHOR
Khamis, Mei 10, 2012 11:10:00 PTG delete

Sik faham juak kmk ngn soklan cemya...

Reply
avatar
ciK LyndaWawa
AUTHOR
Khamis, Mei 10, 2012 11:36:00 PTG delete

hahahaha..kmk xpaham aie... hahaha

Reply
avatar
Cik Nur
AUTHOR
Jumaat, Mei 11, 2012 12:26:00 PG delete

nur xpernah naik kapal terbang lagi..kira tak tahu macam mana bunyi kapal terbang..hihih

Reply
avatar
dwaty
AUTHOR
Jumaat, Mei 11, 2012 8:25:00 PG delete

betullah tu.... yang menangis tu.... bunyi kapal terbanglah kan???

Reply
avatar

[PENAFIAN] : www.mreena.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.

Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.
ConversionConversion EmoticonEmoticon