Telemovie : Setahun Setengah Mencari Cinta


SETAHUN SETENGAH MENCARI CINTA
Telemovie yg diadaptasika dari novel
566 HARI MENCARI CINTA
Novel karya ILYA ABDULLAH
Terbitan KAKI NOVEL...


Lakonan : Rozita Che Wan, Azlee Khairi, Maimon Mutalib, Dazrin Kamaruddin, Sharnaaz Ahmadd, Sabrina Ali, Wan Shades dan ramai lagi

Sinopsis Novel :

Dalam tempoh 566 hari, Firdayu diwajibkan mencari cinta sejatinya demi perjanjian yang telah ditemeterai dengan neneknya. Jika dia berjaya mencari cinta sejati, segala harta nenek alan jatuh ketangannya. jika sebaliknya yang berlaku, hartanya pula yang bakal tejatuh ke tangan nenek. Firdayu tidak rela segala titik peluhnya selama ini tergadai. Dia tidak sanggup memulakan semula segala-galanya dari sifar.

Pelbagai kaedah dan taktikyang telah digunakan. Pelbagai jenis lelaki yang telah ditemuinya. Namun, tiada seorang pun yang berjaya menakluki hatinya.

Kepada Kid segala-galanya disandarkan. Pembantu peribadi Firdayu yang sedia menurut perintah, juga seorang manusia yang misteri.

Tatkala Kid meyepi tanpa berita, kenapa Firdayu terasa kehilangan?

Apa bezanya diantara mencari dan bermain dengan cinta? 566 Hari Mencari Cinta ada jawapannya.


p/s : telemovie ni tayangkan semalam 2 Mei 2012, Jam 10 mlm di Astro Warna
aku baru jer tahu dan tak sempat menonton semalam...
tengoklah 2 3 hari ni... kalau sempat menonton sementara siaran masih percuma...
hmmm....

Previous
Next Post »

5 Komen

Write Komen
iEdA
AUTHOR
Khamis, Mei 03, 2012 11:52:00 PG delete

besh citer dia tp x bp sk cik ta blkon jd firdayu...hehe

Reply
avatar
Khamis, Mei 03, 2012 1:21:00 PTG delete

skrang mcm x excited dgr novel jd filem/drama sbb kbanyakannya mengecewakan :( mcm Bicara Hati, Gemersik Kalbu dll

Reply
avatar
UniMeOw
AUTHOR
Khamis, Mei 03, 2012 4:39:00 PTG delete

cambes ja..nk donlod r t..:)

Reply
avatar
Shiema Sufian
AUTHOR
Khamis, Mei 03, 2012 4:54:00 PTG delete

Mcm best je. Nak kene tengok ni :D

Reply
avatar

[PENAFIAN] : www.mreena.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.

Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.
ConversionConversion EmoticonEmoticon