Bayaran ReNew Lesen ~ RM 47


Hari Isnin, 11 Jun 2012... lesen aku dah tamat tempoh...
Bpk aku yg tolong renew kan...
Aku ambil kesempatan sebenarnya... hehehe...
Lesen bpk aku tamat sehari sebelum lesen aku tamat...
iaitu pada 10 Jun 2012...
Tp memandangkan pejabat bos tutup hari Ahad..
Bpk aku renew lesen dia hari Isnin...

Korang tengok lesen aku tu due dia 2014kan...
Aku bagi duit kat mak pak aku utk renew lesen ni RM 33 untuk setahun...
Tapi kat lesen aku tu dekat nak 2 tahunkan...
Kalau ikutkan tarikh lahir aku... cuma 8 bulan jer dari sekarang...
Tak sampai setahunkan...
Dan memandangkan tempoh lesen lebih dari setahun... bayaran pun lain...
Untuk kali ni bayarannya RM 47....
Hehehehe... nak tak nak... bpk aku tambah duit untuk baya...
Betuah punya anak aku kan... ;p
hehehe...

Kalu korang nak renew lesen tahun ni...
Bawalah duit lebih yer...
Mungkin akan jadi kes aku pulak...

p/s : dah tahu tarikh lahir aku kan...
Jangan lupa hadiah untuk birthday thn baru yer...
 hehehehe

Previous
Next Post »

12 Komen

Write Komen
Fazi Isma
AUTHOR
Khamis, Jun 14, 2012 9:07:00 PG delete

baru nk g renew lesen bajet rm30 je ni... hehehehhehe

Reply
avatar
Deru Ombak
AUTHOR
Khamis, Jun 14, 2012 9:36:00 PG delete

Masz.. Sambil nyelam minum air eh.

**save tarikh dalam kotak memori*** heheh

Reply
avatar
IntaNBerliaN
AUTHOR
Khamis, Jun 14, 2012 10:17:00 PG delete

eh..... tiba2 pulak akak tingat psl lesen akak.. entah bila due dia.. hihii

haa tu la, bila lesen ikut tarikh lahir ni senang sikit kan :-)

Reply
avatar
Khamis, Jun 14, 2012 10:52:00 PG delete

lepas bc trus check lesen.. masih dalm P..ehhe.. tahun dpn mati...

Reply
avatar
Cik mama
AUTHOR
Khamis, Jun 14, 2012 11:00:00 PG delete

memag pun, hari tu hubby renew lesen pun kna bayar dlm 47.00 gakk. skg kan dah ikut tarikh lahir.

Reply
avatar
NasZ
AUTHOR
Khamis, Jun 14, 2012 11:08:00 PG delete

memang saya pun sama. renew setahun tapi kena buat sampai tarikh hari lahir pada 2014.

From,

Nasz

MOHD NASER.COM

Reply
avatar
aizamia3
AUTHOR
Khamis, Jun 14, 2012 1:33:00 PTG delete

memang biasa standby duit lebih.. senang.. ;)

Reply
avatar
Khamis, Jun 14, 2012 1:34:00 PTG delete

bulan 7 ni baru nak renew, bila renew tuk 2thn skali..kdg2 bley lupe bila lesen akan mati...hehe

Reply
avatar
Maliha ♥
AUTHOR
Khamis, Jun 14, 2012 1:54:00 PTG delete

nak renew lesen jgk tp taktaw bpe. thanx utk perkongsian hehe.

Reply
avatar
Chic Na
AUTHOR
Khamis, Jun 14, 2012 2:47:00 PTG delete

yela kan semua lesen dh tukar ke tarikh birthday. sy punye mmg ngam2 date birthday. :)

Reply
avatar

[PENAFIAN] : www.mreena.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.

Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.
ConversionConversion EmoticonEmoticon