Entry Terakhir Hari Ini

Ini merupaka entry terakhir untuk hari ni...
Bermula esok aku CUUUUUTIIIII...
Cuti sehingga hari Isnin...
4 hari ni aku tak de on9...
Dapat 4 hari ni jugak...
Semua entry  secara scheduled (auto-post)


Aku nak minta MAAF awal2 kat korang..
Sbb tak dapat nak membuat kunjung balas kat blog korang sepanjang aku cuti...
Hari ni pun sikit jer blog yg sempat aku kunjung...
Yang aku tak sempat pergi tu...
Aku MINTA MAAF yer...
Insya-Allah... lepas cuti nanti aku BW kat blog korang...

p/s : sikit lagi manit kat baju nak siap...
esok hingga ahad mesti bzzz giler...

Previous
Next Post »

22 Komen

Write Komen
Khamis, Jun 14, 2012 4:11:00 PTG delete

epy holidays masz!!! take care yer

Reply
avatar
NasZ
AUTHOR
Khamis, Jun 14, 2012 4:14:00 PTG delete

selamat bercuti. hehehe.

From,

Nasz

MOHD NASER.COM

Reply
avatar
Deqla manjew
AUTHOR
Khamis, Jun 14, 2012 4:16:00 PTG delete

selmt bercuti maz..take care...

Reply
avatar
Khamis, Jun 14, 2012 4:25:00 PTG delete

yui pon isnin cuti..selasa bru ada =)

Reply
avatar
Nyue
AUTHOR
Khamis, Jun 14, 2012 4:30:00 PTG delete

selamat bercuti masz :)

Reply
avatar
Wanieys
AUTHOR
Khamis, Jun 14, 2012 4:39:00 PTG delete

selamat bercuti mas..take care :))

Reply
avatar
Cik Nur
AUTHOR
Khamis, Jun 14, 2012 5:01:00 PTG delete

wahhhhhh..bestnyerrrr cuti panjang..!

selamat bercuti mas.. :)

Reply
avatar
Deq's Qienz
AUTHOR
Khamis, Jun 14, 2012 5:11:00 PTG delete

sm la kite mas..hihii slmat bercuti

Reply
avatar
Khamis, Jun 14, 2012 5:12:00 PTG delete

salam..slmt bercuti..seronoknya dpt cuti..hehe

Reply
avatar
Tinta Lana
AUTHOR
Khamis, Jun 14, 2012 5:54:00 PTG delete

Salam..bab cuti, memang kemain semangat masz kan,hehehe. Selamat bercuti ya masz..kang dah pas 4hri,muncul balik tau..hehe. Take Care ^_^

Reply
avatar
BERT
AUTHOR
Khamis, Jun 14, 2012 6:50:00 PTG delete

wah bess... selamat bercuti ye masz :))

Reply
avatar
teratak hati
AUTHOR
Khamis, Jun 14, 2012 10:19:00 PTG delete

lamanya bercuti..selamat bercuti ye..

Reply
avatar
AmirFX
AUTHOR
Jumaat, Jun 15, 2012 12:03:00 PG delete

Selamat bercuti Masz.. Pergi melancong ka?

Reply
avatar
Jumaat, Jun 15, 2012 8:30:00 PG delete

cmne nk autopublishkn post ek? xreti..huhu

Reply
avatar

[PENAFIAN] : www.mreena.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.

Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.
ConversionConversion EmoticonEmoticon