EURO 2012


Hari ni...
Mesti semua kaki bola semangat beno...
Perlawanan pertama pada jam 11.55 malam...
Aku... nak kata minat... minat lah sikit...
Kalau sempat tonton... aku tontonlah...
Kalau tak tonton... jawapannya "SELAMAT MALAM"
Waktu tu aku dah tido berdengkur...
Lagipun semua perlawanan lewat malam....
Waktu tu... bantal... mesti melambai2 jer...
Tilam pula asyik mengoda....
Sambil memanggil2... jom tido... jom tido...
Zzzzzzzzzzzzzzzzz.........


Jadual perlawanan mengikiut sususnan tarikh...
Jadual Perlawanan EURO 2012 : Waktu Malaysia

Walaupun dah ada jadual di atas...
Aku nak jugak cilok doodle kat bawah ni dr blog APIT sbb kecomelannya

Jadual perlawanan mengikut kumpulan...





untuk kaki2 bola.... Selamat menonton yer...
enjoy... jgn gado2 bila menonton...

p/s : aku nak sokong siapa yer...
Aku sokong kumpulan yang menang... bolehkan... hehehe

Previous
Next Post »

15 Komen

Write Komen
Jumaat, Jun 08, 2012 8:40:00 PTG delete

euro kali ne belanda confirm champion!!!!!!!!.. hidup orange !!!!!!!!!!!

Reply
avatar
eVa
AUTHOR
Jumaat, Jun 08, 2012 9:12:00 PTG delete

ahhahah kedak bapak mek juak sokong nok menang jak ahahaha..

kmk sokong spain, germany, holland france ngn england. byk da jak ahha

Reply
avatar
profmie
AUTHOR
Jumaat, Jun 08, 2012 9:35:00 PTG delete

huhu...sy memg nk tgk..xsbr nk tgk team fevret beraksi antarana team Germany, Spain,France, England & Italy..huhu

Reply
avatar
Chic Na
AUTHOR
Jumaat, Jun 08, 2012 10:08:00 PTG delete

suka gak tgk bola tp kalau ramai2 lepak kat kedai la. kalo kat umah sorang2 takde nya nak tgk. :)

Reply
avatar
Aine Ainun
AUTHOR
Jumaat, Jun 08, 2012 10:15:00 PTG delete

Kalo bab ni, orang lelaki la no 1, sanggup bersengkang mata....hehehe

Reply
avatar
Eein Azryn
AUTHOR
Jumaat, Jun 08, 2012 11:04:00 PTG delete

Mun camya kmk pun mok sokong kumpulan yang menanglah. Hehe.

Reply
avatar
Cinta Misteri
AUTHOR
Jumaat, Jun 08, 2012 11:15:00 PTG delete

hahahaah....gegak gempita lah malam2 ku...

Reply
avatar
9n0L4
AUTHOR
Sabtu, Jun 09, 2012 12:32:00 PG delete

tgh tengok jugak ni. kecik je mate. huhu.

Reply
avatar
IntaNBerliaN
AUTHOR
Sabtu, Jun 09, 2012 2:07:00 PG delete

sy pun br lps tgk bola ni.. hihii

Reply
avatar
AmirFX
AUTHOR
Sabtu, Jun 09, 2012 2:38:00 PG delete

Bok pas tgk bola juak tek.. hihi..

Reply
avatar
Sabtu, Jun 09, 2012 5:12:00 PG delete

dila xth nk skong sape..sbb xmnat lngsung bola...hihi

Reply
avatar
Deru Ombak
AUTHOR
Sabtu, Jun 09, 2012 9:35:00 PG delete

Masz.. Anty go for Oren (belanda)..

Reply
avatar

[PENAFIAN] : www.mreena.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.

Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.
ConversionConversion EmoticonEmoticon