Geng Kucing Gengster



"Heiiiiii.... ni kawasan aku...

Mana 'ikan' perlindungan....

Kalau tak nak apa2 terjadi kat korang baik korang bagi 'ikan' kat aku n d'geng...

Itu pun kalau korang sayang nyawa korang..."


p/s : aku suka tengok kucing paling kanan, nampak garang... hehehe
semuanye cute....
Previous
Next Post »

22 Komen

Write Komen
Deq's Qienz
AUTHOR
Isnin, Jun 04, 2012 9:23:00 PG delete

suke betol dia gan kucin ekkk..

Reply
avatar
jal
AUTHOR
Isnin, Jun 04, 2012 9:27:00 PG delete

yang kedua dari kanan tu macam kucing JaL lar hahaha sejak bila pulak dia ni jadi gangster huhu

Reply
avatar
Isnin, Jun 04, 2012 9:31:00 PG delete

kelakar la masz nih! hehe
apepun semua kucing tu nmpk cute sgt...

Reply
avatar
Wanieys
AUTHOR
Isnin, Jun 04, 2012 10:06:00 PG delete

hahhahha gerun siot tgk kucing tu....gangster giler...hahha

Reply
avatar
Isnin, Jun 04, 2012 11:08:00 PG delete

haha..boleh wat filem ni..lps janda2ku gengster...kucing2ku gengster pulak..ok jugak kan? hihi

Reply
avatar
Yumida
AUTHOR
Isnin, Jun 04, 2012 11:23:00 PG delete

haha..muka otai ya...bena kata ktk nok paling kanan ya muka upa org x puas ati eh..
ikan perlindungan? jap2..lak kmk engkah pusak tok lam peti ais sambil mkn ais lam ya..hehe

Reply
avatar
Deq's Qienz
AUTHOR
Isnin, Jun 04, 2012 12:05:00 PTG delete

mas jum la join skali..sy bkn nk menang pon, tp suke suport kwn² nih..tapi kalo dapat saya amek jew..heheheeh

Reply
avatar
UniMeOw
AUTHOR
Isnin, Jun 04, 2012 12:07:00 PTG delete

yg plg knan 2 hero ke2...eheh..

Reply
avatar
Cinta Misteri
AUTHOR
Isnin, Jun 04, 2012 12:22:00 PTG delete

Pergh ganaz btul... Tp ni klau jumpa hero & princess CiM, Ciko, Gary, Joni & Mary mau bekuntau mereka...

*sdg byg mereka lwn futsal

Reply
avatar
are_lin@yu
AUTHOR
Isnin, Jun 04, 2012 12:43:00 PTG delete

meow meow meow ayu datang sini..hehe

Reply
avatar
Isnin, Jun 04, 2012 12:57:00 PTG delete

ganas ganas..sekeh skali trus lari kan..hahaha

Reply
avatar
eVa
AUTHOR
Isnin, Jun 04, 2012 1:07:00 PTG delete

ahahhah cute abis... gengster p muka bait gilak haha

Reply
avatar
Misz Mieza
AUTHOR
Isnin, Jun 04, 2012 5:06:00 PTG delete

Amboi, samsengnyer meow2 nih.. Nasib comel.. Hiks! ^_^

Reply
avatar
Cik Nur
AUTHOR
Isnin, Jun 04, 2012 5:07:00 PTG delete

Nur kembali...!! :)

Hahahahahahaha...comeinyerrr...!
geram tgk kesemuanya..!

Reply
avatar
rulze
AUTHOR
Isnin, Jun 04, 2012 8:13:00 PTG delete

gangster tapi comel..

nice blog

:)

Reply
avatar
dyabunga
AUTHOR
Isnin, Jun 04, 2012 11:23:00 PTG delete

mmg gangster kucing tu.takut plak..haha

Reply
avatar
Gen2Merah
AUTHOR
Selasa, Jun 05, 2012 5:05:00 PG delete

wakaka.... mungkin kalau kita jadi kucing, pasti kita akan gerun tengok gangster meow ni kan.. ehehe

Reply
avatar
Bui Junaidi
AUTHOR
Selasa, Jun 05, 2012 10:22:00 PG delete

KMK PUN SUKA NANGGA PUSAK YA..RENUNGAN MATANYA YA MEMBUNUH..HIHIHI

Reply
avatar
Momo
AUTHOR
Khamis, Jun 07, 2012 12:38:00 PTG delete

atut amek ngan kucing ya lok..heheh..nic pic sis...:)

Reply
avatar

[PENAFIAN] : www.mreena.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.

Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.
ConversionConversion EmoticonEmoticon