HP Ku Tertinggal


Alahai... tertinggal lah pulak...
Ingat kan ada dlm beg...
Cari punya cari...
Baru teringat aku letak kat atas meja sebelum turun keja tadi...
Sunyilah hari ku ini tanpa HP...
jerit

Previous
Next Post »

20 Komen

Write Komen
Selasa, Jun 12, 2012 9:26:00 PG delete

nah! amek fon murah ite ni..:)

Reply
avatar
Nyue
AUTHOR
Selasa, Jun 12, 2012 9:57:00 PG delete

alal....biarkan harimu kesepian tanpa deringan hp..kekeke...ayat pujangga dipagi ini..hehehe

Reply
avatar
Yana Libra
AUTHOR
Selasa, Jun 12, 2012 10:13:00 PG delete

tak bestnye tertinggal hp..huhu~~

Reply
avatar
Selasa, Jun 12, 2012 11:34:00 PG delete

la...t ambik la...x leh berenggang pun..hhuhuhu
JOM JOIN SINI
http://www.nurfuzie.com/2012/06/pencarian-cik-en-dan-blog-entry-kita.html

Reply
avatar
Deqla manjew
AUTHOR
Selasa, Jun 12, 2012 11:54:00 PG delete

deqla kan x ksh lgsg kalo x bawak..hihi..tapi sungguh2 ni..dah biasa mungkin sejak henpon rosak dulu...huhuhu

Reply
avatar
Wanieys
AUTHOR
Selasa, Jun 12, 2012 12:18:00 PTG delete

rasa xlengkap xbw fon...bukan pa tkt emergency kes ke ptg gak la fon ni utk wani heheee...lg penting fon ni kt wani sbb dok jauh dgn suami kena bekepit sedia la fon tu hahhhaa

Reply
avatar
Selasa, Jun 12, 2012 12:28:00 PTG delete

ala shian nye dier..tp mmg bosan kan kalau hp xde kt tgn..hehe

Reply
avatar
Si Matatajam
AUTHOR
Selasa, Jun 12, 2012 12:37:00 PTG delete

Dulu takda hp tak kesah ja kan. La ni kl x da hp mcm kucing hilang anak dah. Ha ha...

Reply
avatar
Cik Nur
AUTHOR
Selasa, Jun 12, 2012 1:08:00 PTG delete

laaa..patut nur call xangkat2..hihihi..

xpe mas, mas sedar hp tu tertinggal, kalau hilang lagi harukan..

Reply
avatar
IntaNBerliaN
AUTHOR
Selasa, Jun 12, 2012 1:12:00 PTG delete

mula xsnang duduk bila hp tetinggal ek :-)

Reply
avatar
Rohani Hashim
AUTHOR
Selasa, Jun 12, 2012 1:45:00 PTG delete

huuuu sadis bila trtinggal hp ni, risau ada emergency kan

Reply
avatar
Anzulna
AUTHOR
Selasa, Jun 12, 2012 2:21:00 PTG delete

dlu sy pernah praktikal tetinggal fon, sanggup jugak patah balik rumah wpun da lambat masuk gate. haha :)

Reply
avatar
Deq's Qienz
AUTHOR
Selasa, Jun 12, 2012 2:31:00 PTG delete

ermm rasa xlengkap tak bawak fon..hehee

Reply
avatar
teratak hati
AUTHOR
Selasa, Jun 12, 2012 4:30:00 PTG delete

Rasa nk ptah blik je klu tgh otw tu...

Reply
avatar
Chic Na
AUTHOR
Selasa, Jun 12, 2012 7:08:00 PTG delete

mesti rasa cepat2 nk balik je kan. huhu.. mmg susah kalo tertinggal handfon. :)

Reply
avatar
9n0L4
AUTHOR
Selasa, Jun 12, 2012 7:47:00 PTG delete

hp ni mcm nyawe skrg ni. hihi. mesti tgh cas ehhh. :)

Reply
avatar
ayut
AUTHOR
Jumaat, Jun 15, 2012 12:07:00 PTG delete

ingtkn ilang..upe ye tertinggal..hihi :)

Reply
avatar

[PENAFIAN] : www.mreena.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.

Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.
ConversionConversion EmoticonEmoticon