Mata Yang Bergerak-gerak


Dari minggu lepas...
Kening sebelah kiri... asyik rasa bergerak2 jer...
Aku tak tahu kenapa...
Hari ni.. aku google
Dan akhirnya kau jumpa sesuatu...
Betul atau salah aku tak tahu...
Wallahualam...
GERAK KENING KANAN :
Sukacita. Sepakat dan harmoni suami isteri & rumah tangga. Bertemu org yg dikasihi
GERAK KENING KIRI :
Tenang fikiran. Bahagia & riang gembira. Murah rezeki. Bertemu org yg dicintai. Harmoni keluarga.
GERAK KELOMPOK MATA KANAN : 
Mendapat keuntungan dlm perniagaan. Berjaya dlm pekerjaan. Mungkin juga akam menangis  peristiwa sedih.
GERAK KELOMPOK MATA KIRI : 
Bertemu dgn org yg dikasihi(yg lame xjmpe). Melihat org yg disayangi. Bertemu ngn tunang. @ melihat sahabat handai yg dtg dr jauh. Dikunjungi sandara mara yg dtg dr jauh.
GERAK KELOMPOK MATA KIRI BAWAH : 
Duka. Menangis
GERAK BIBIR MATA BAWAH : 
Terjadi hal2 yg sedih. Menangis.
GERAK POHON MATA KANAN : 
Lepas drpd penyakit, bala bancana. Selamat
GERAK POHON MATA KIRI : 
Dpt rezeki (kesenangan)
GERAK EKOR MATA KANAN : 
Menerima tetamu jauh.
GERAK EKOR MATA KIRI : 
Jatuh sakit.
GERAK BIJI MATA KANAN : 
Jatuh cinta. Tertawan dgn seseorang.
GERAK BIJI MATA KIRI : 
Riang gembira. Aman damai dlm hidup
p/s : rasa tak selesa... sbb asyik bergerak jer...

Previous
Next Post »

18 Komen

Write Komen
cendol
AUTHOR
Khamis, Jun 21, 2012 10:33:00 PG delete

owwhh thanks.nice share..kalo gerak semua serentak?haha

Reply
avatar
cendol
AUTHOR
Khamis, Jun 21, 2012 10:33:00 PG delete

owwhh thanks.nice share..kalo gerak semua serentak?haha

Reply
avatar
Arina Shamsul
AUTHOR
Khamis, Jun 21, 2012 10:42:00 PG delete

allahuallam..mungkin kalau betul pun itu adalah satu kebetulan dear :)

kerana setiap apa yang akan belaku hanya Allah Saja yang tahu dan menentukan :)

home semuanya baik2 saja ye dear :)

Reply
avatar
are_lin@yu
AUTHOR
Khamis, Jun 21, 2012 10:46:00 PG delete

nice dear ;-)..kadang2 kajian tu betul..tp kita berbalik pada hikmah dariNya..;-)

Reply
avatar
Yumida
AUTHOR
Khamis, Jun 21, 2012 10:52:00 PG delete

sllu dgr org madah camtok sis...tp kmk nang sllu rasa ada denyutan kt debah kelopak mata kirik/kanan..pasya kt kaki..hb mek madah otot yg bergerak ya..hihi

Reply
avatar
Nyue
AUTHOR
Khamis, Jun 21, 2012 10:57:00 PG delete

nyue pon selalu begitu..ahahaahh

Reply
avatar
izan mama mia
AUTHOR
Khamis, Jun 21, 2012 11:12:00 PG delete

heheh..kalau tanya kat org2 lama..depa dok jawab pa nak tau.....tu ulat naik ke mata...hahahah...ntah,..mama pun tak faham..

Reply
avatar
Khamis, Jun 21, 2012 11:36:00 PG delete

MM SKRG TANGAN CIK EN YG GATAL2.HEHHE

Reply
avatar
Khamis, Jun 21, 2012 11:45:00 PG delete

banyak pulak maksud dia ye... slalu tau, klu mata kanan (tuk yg baik2), klu mata kiri (tuk yg tak brp baik).

Reply
avatar
Khamis, Jun 21, 2012 1:20:00 PTG delete

sis ada x sebab kalau mulut bergerak?

Reply
avatar
IntaNBerliaN
AUTHOR
Khamis, Jun 21, 2012 2:58:00 PTG delete

sy biasa gerak kelopak mata je.. mmg rs xselesa kan...

Reply
avatar
Chic Na
AUTHOR
Khamis, Jun 21, 2012 6:12:00 PTG delete

pernah gak jd tp xde ape pun. Insyaallah mas takde ape yg berlaku. kalau berlaku pun maybe kebetulan je. :)

Reply
avatar
Dieyna
AUTHOR
Jumaat, Jun 22, 2012 8:26:00 PG delete

wow tafsir gerak mata.. menarik sangat

Reply
avatar

[PENAFIAN] : www.mreena.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.

Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.
ConversionConversion EmoticonEmoticon