Meow... Ohh... Meow...

 Baru nak mula... on9....
huhuhuhu....tp kena tutup...

Nanti kalau ada kelapangan aku BW k....

Jom layan gambar kucing yg sempat aku tangkap....






Previous
Next Post »

12 Komen

Write Komen
Cinta Misteri
AUTHOR
Sabtu, Jun 02, 2012 3:42:00 PTG delete

CiM ada 4 ekor yg sumer ada karaktor msg2.
Ciko act like bigbro
Gary kuat makn, sumer dia sebat
Joni pmbersih bdn bekilat
Mary kilang baby, asik branak je

Reply
avatar
Sabtu, Jun 02, 2012 5:19:00 PTG delete

meowww.. meowwwwwww.. nang cute kucing..

Reply
avatar
keli menari
AUTHOR
Sabtu, Jun 02, 2012 5:57:00 PTG delete

Hoh.Mata dia silau I tengok.Haha !

Reply
avatar
Misz Mieza
AUTHOR
Sabtu, Jun 02, 2012 7:21:00 PTG delete

Geramnya tengok kucing2 ni tengah main2.. Rindu plak ngan kucing2 kat kampung.. Wuuhuuu! T_T

Reply
avatar
Ahad, Jun 03, 2012 8:33:00 PG delete

bersihnyaa kucing yaaa! :) cutee

Reply
avatar
Yumida
AUTHOR
Ahad, Jun 03, 2012 9:41:00 PG delete

nang bena! pusak mek xpat diat plastik..mula la menyendatkan diri msk lam plastik..terkerek2 jak bunyinya...kwnnya lain eran nangga mula la nk siasat..alu kamboh..
pusak mek sekok ya nang xpat nangga news paper...mesti mok bisak..digigit2nya...

Reply
avatar
Deq's Qienz
AUTHOR
Ahad, Jun 03, 2012 2:35:00 PTG delete

aloloo..cumeinya meoww..meoww..tp sy tak suka kucin..hehee

Reply
avatar
Yana Libra
AUTHOR
Isnin, Jun 04, 2012 12:31:00 PTG delete

baju plastik ye?? hehe~ :p

Reply
avatar
Masz Sidek
AUTHOR
Isnin, Jun 04, 2012 12:37:00 PTG delete

@Yana Libra yana tu plastik bekas membalut tilam... yg kat leher kucing kuning tu plastik KFC... hehehe ;p

Reply
avatar

[PENAFIAN] : www.mreena.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.

Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.
ConversionConversion EmoticonEmoticon