Nak Makan Ke Tak???

Nak makan ke tak???

Nak makan ke tak???

Nak makan ke tak???

Kalau nak makan... sayang lah pulak... cute sangat...

Kalau tak makan... rugi dan membazir...

Aaaaahhhh... baik makan... tol tak...

Ehhmmm... nak makan bahagian yg mana dulu ye???


p/s : comel jer makan ni kan...
Kredit Gambar # Dunia Kucing
Previous
Next Post »

27 Komen

Write Komen
Nyue
AUTHOR
Rabu, Jun 06, 2012 3:43:00 PTG delete

serius sgt comel...ahahah

Reply
avatar
Rabu, Jun 06, 2012 3:46:00 PTG delete

aduhai sgt somel..tak smpi hati nk mkn ni..hehe

Reply
avatar
Rabu, Jun 06, 2012 3:46:00 PTG delete

uhuk! sbb gambar kucing tu kan x sampai hati nk makan...comey sgt

Reply
avatar
Cik Nur
AUTHOR
Rabu, Jun 06, 2012 4:08:00 PTG delete

comelnyerrr..!

mkn loceng dia dulu laaa..hihihi

Reply
avatar
Wanieys
AUTHOR
Rabu, Jun 06, 2012 4:12:00 PTG delete

comel!!!!
tp kena makan juga nnti rosak rugi jer hahhaa

Reply
avatar
Misz Mieza
AUTHOR
Rabu, Jun 06, 2012 4:48:00 PTG delete

Alahai, cumil sangat2.. kalau MM mesti berpikir2 6 ploh kali nak makan nih.. cam sayang jer.. Huhu..

Reply
avatar
Yana Libra
AUTHOR
Rabu, Jun 06, 2012 5:19:00 PTG delete

hehe..comel sangat la pulak~~

makan hiasan luar dia tu dulu la..hehe :p

Reply
avatar
P#eoniX
AUTHOR
Rabu, Jun 06, 2012 7:33:00 PTG delete

arghhh!!!nape mesti kucing....x sanggup nak makan...teringat macam kucing haku plak!!!hehehe...

Reply
avatar
onlajer
AUTHOR
Rabu, Jun 06, 2012 7:34:00 PTG delete

makan perut nya dulu lah

Reply
avatar
IntaNBerliaN
AUTHOR
Rabu, Jun 06, 2012 9:38:00 PTG delete

alahaiiiii xsggup lak nk mkn..

Reply
avatar
Chic Na
AUTHOR
Rabu, Jun 06, 2012 11:08:00 PTG delete

sayang nak makan tu. camne? order lain. ni bwk balik. hehe.. :)

Reply
avatar
Bui Junaidi
AUTHOR
Rabu, Jun 06, 2012 11:25:00 PTG delete

TERKANGKANG JAK NYA MTK NGAPPP..HAHAHAHA

Reply
avatar
Yumida
AUTHOR
Khamis, Jun 07, 2012 12:30:00 PG delete

alaaa...comelnya..bedah isi perut nya lok

Reply
avatar
Kotak Mancis
AUTHOR
Khamis, Jun 07, 2012 2:14:00 PG delete

kucing pon sodap nie... huhuhuuu

Reply
avatar
etuza
AUTHOR
Khamis, Jun 07, 2012 6:25:00 PG delete

woalamak..risau pula nak makan nampak macam kucing terlentang lah dek..apapun makan2 laha apa yag ada ya...) kreatif

Reply
avatar
Khamis, Jun 07, 2012 7:24:00 PG delete

erk..xleh tgk gmbr ni...geli nk mkn kcing tu...mcm btul..huhu

Reply
avatar
Khamis, Jun 07, 2012 7:24:00 PG delete

erk..xleh tgk gmbr ni...geli nk mkn kcing tu...mcm btul..huhu

Reply
avatar
Miss BaNu
AUTHOR
Khamis, Jun 07, 2012 9:13:00 PG delete

comelnyer mmg x sampai hati nk mkn tp kalau dh lapar mkn jugak laa haha

Reply
avatar
Que Achmad
AUTHOR
Khamis, Jun 07, 2012 10:10:00 PG delete

mulakan makan pinggannya dulu ye :)

Reply
avatar
9n0L4
AUTHOR
Khamis, Jun 07, 2012 11:04:00 PG delete

mak oiii. comel bebenor. hee. mkn udanglah dulu. ;)

Reply
avatar
Mrs Lurve
AUTHOR
Khamis, Jun 07, 2012 12:26:00 PTG delete

nak mkn pun xsngup..sbb comel

Reply
avatar
Khamis, Jun 07, 2012 2:40:00 PTG delete

Kalau akak tak mau makan...tak ada selera sebab bentuk kucing huhuhu

Reply
avatar
Rafflesia™
AUTHOR
Khamis, Jun 07, 2012 2:42:00 PTG delete

alahai sayangnye nak makan.. :) makan udang je la masz..hehehe kucing tu simpan..hehe

Reply
avatar
lelamaisara
AUTHOR
Khamis, Jun 07, 2012 3:35:00 PTG delete

heeee...mcm tu pon ada ek...nak makan ke..tak makan karang lapau..heee

Reply
avatar

[PENAFIAN] : www.mreena.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.

Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.
ConversionConversion EmoticonEmoticon