Segmen Tambah Follower dan Rakan Blogger


Nama Blog : Masz Sidek


Mula Berblog : 7 Mei 2011

Kenapa Berblog : Hmmm..... mula2 dulu sbb suka2 jer... org ada blog aku pun nak ada blog...
lepas beberapa bulan berblog, tujuan berblog berubah... blog menjadi tempat aku luahkan apa yg ada di dalam fikiran... tempat berkongsi ilmu... menambah kenalan... dan baca blog2 lain...

Idola dan Ikutan dalam dunia blog : Banyak sebenarnya... Abg Ben... salah satu blogger yg menjadi ikutan... Dan sekarang tengah usaha mencari identiti sendiri di dalam dunia blog ni... :)

Tarikh Tutup : 13 Jun 2012, 5 petang

Previous
Next Post »

11 Komen

Write Komen
Selasa, Jun 12, 2012 4:22:00 PTG delete

hehe ..jadikan SP juga sbg ikutan..(perasan aku) ..bahhahhahahha

Reply
avatar
Cik Nur
AUTHOR
Selasa, Jun 12, 2012 4:38:00 PTG delete

selamat bersegmen mas.. :)

Reply
avatar
Selasa, Jun 12, 2012 7:16:00 PTG delete

selamat bersegmen =0)..
blogging is fun kan? seronok dpt tulis pengalaman n stori utk dikongsi bersama

Reply
avatar
hasrul hassan
AUTHOR
Selasa, Jun 12, 2012 10:56:00 PTG delete

As-Salam...waaa terima kasih kerana masih sudi join segmen HH ni ...

Reply
avatar
dyabunga
AUTHOR
Rabu, Jun 13, 2012 1:16:00 PG delete

slmt bersegmen masz..:D

Reply
avatar
Gen2Merah
AUTHOR
Rabu, Jun 13, 2012 7:37:00 PG delete

moga trus maju jaya dalam dunia blog

Reply
avatar
UmmiAbi
AUTHOR
Jumaat, Jun 15, 2012 2:40:00 PTG delete

Salam perkenalan..:)
Done follow...
Sudi2lah datang singgah & jenguk blog ummi ye..:)

http://nukilanummiabi.blogspot.com/

Reply
avatar
UmmiAbi
AUTHOR
Jumaat, Jun 15, 2012 2:42:00 PTG delete

Salam perkenalan..:)
Done follow...
Sudi2lah datang singgah & jenguk blog ummi ye..:)

http://nukilanummiabi.blogspot.com/

Reply
avatar
::CIK LYNN::
AUTHOR
Sabtu, Jun 16, 2012 9:27:00 PG delete

cik lynn dari segmen yg sama :)

Reply
avatar

[PENAFIAN] : www.mreena.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.

Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.
ConversionConversion EmoticonEmoticon