Selamat Tengah Hari # Ayam Panggang


Selamat tengah hari....
Apa menu korang tengah hari ni...
Gambar kat atas tu.... bukan menu yg aku makan tengah hari ni yer...
Tu MALAM SEMALAM PUNYA....
Saje nak tunjuk hari ni...

Ayam panggang ni memang terbaik...
SEDAP... SAMBAL cecah dia pun sedap...
Kalau bulan puasa... kena cepat2 ke gerai dia...
Ambil nombor giliran dulu.... Kalau hari2 biasa tak perlu... siapa datang awal dia dulu... 

Untuk orang2 yang duduk KUCHING...
Gerai Ayam panggang ni terletak di BANDAR BARU SEMARIANG
Berhadapan H&L (Tepi sekali)

p/s : maaf pagi ni aku tadi tak sempat nak BW...
Petang ni baru ada kesempatan...
Tunggu KETIBAAN KU yer...
Previous
Next Post »

21 Komen

Write Komen
Jumaat, Jun 22, 2012 12:43:00 PTG delete

tak mkn lagi sekali tgk ayam rase nk pegi beli ayam la pulakkk!

Reply
avatar
are_lin@yu
AUTHOR
Jumaat, Jun 22, 2012 1:10:00 PTG delete

sedapnya dear..ayu baru lepas makan nasi ayam ;-)

Reply
avatar
Cik Nur
AUTHOR
Jumaat, Jun 22, 2012 1:10:00 PTG delete

siyess...merodak2 perut nur tgk ayam panggang ni..!

sangat moist..! teringin lak nk mkn aym panggang..!

Reply
avatar
Jumaat, Jun 22, 2012 1:26:00 PTG delete

ayam panggang semaring nang nyaman ehh..kmk salu bli sia.. mun blt kcg msti sggh sia bli aym ya..(^_^)

Reply
avatar
Yumida
AUTHOR
Jumaat, Jun 22, 2012 1:55:00 PTG delete

ya ampun...nyamannyaaaaa...lamak dh x merasa nak tok...jeles mek....

Reply
avatar
Jumaat, Jun 22, 2012 2:47:00 PTG delete

mak aii sedapnya
x kiralah mknan semlm ke tgh hari ni pnya ke..yg penting dh bikin perut ai lapoo lah..heehehe

Reply
avatar
Chic Na
AUTHOR
Jumaat, Jun 22, 2012 3:19:00 PTG delete

maknanya dh habis dihadam dh la ayam panggang ni? hehe..
nampak sedap je, dicucuk2 mcm sate kan. :)

Reply
avatar
Wanieys
AUTHOR
Jumaat, Jun 22, 2012 5:44:00 PTG delete

sedapnyer...uh tetiba jer lapar ahaks

Reply
avatar
Deru Ombak
AUTHOR
Jumaat, Jun 22, 2012 7:17:00 PTG delete

Masz.. Petang baru anty masuk tengok makanan.
Otherwise nanti rasa waktu merangkak nak menyampaikan
Waktu berbuka. Kekekek.

I like the chicken.. :)

Reply
avatar
keli menari
AUTHOR
Sabtu, Jun 23, 2012 1:49:00 PG delete

Malam2 tengok makanan.Aduhai.haha

Reply
avatar
Sabtu, Jun 23, 2012 6:41:00 PG delete

ahhh!! terliurnya satay tu! huhu..sory lmbt bw:)

Reply
avatar
siti kektus
AUTHOR
Sabtu, Jun 23, 2012 11:46:00 PG delete

mata terpana kat satay tu. kalau dapat secuuk dua, sedapnya. :D

Reply
avatar
IntaNBerliaN
AUTHOR
Ahad, Jun 24, 2012 1:28:00 PG delete

satay tu mcm sedap la plak.. br terpikir nak suh hubby beli nanti :-)

Reply
avatar

[PENAFIAN] : www.mreena.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.

Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.
ConversionConversion EmoticonEmoticon