Aku Suka Dia - Ainan Tasneem

Ainan Tasneem??? Siapa Ainan Tasneem...
Dia merupakan seorang artis Youtube seperti Yuna dan Najwa Latif...
Kali pertama dengar lagu ni... aku terpikat...
Aku suka lirik lagu ni...



Aku lihat dia di sana
Aku ingin mendekatinya
Aku cuba mengampirinya
Lalu aku menyapa dia

Dia pun membuka bicara
Dan aku mulai mengenalnya
Kita mulai bermain mata
Mula timbul rasa bahagia

C/O :
Bila dia, mendekati diriku,
Hatiku rasa sesuatu
Bila dia, senyum pada diriku
Hatiku rasa tak menentu

Kekadang hati ku bertanya
Adakah dia dah berpunya
Kerana diriku berasa
Aku jatuh hati padanya

Aku ingin memilikinya
Aku ingin menjaga dia
Aku ingin mencinta dia
Aku ingin hidup dengannya

C/O :
Bila dia, mendekati diriku,
Hatiku rasa sesuatu
Bila dia, senyum pada diriku
Hatiku rasa tak menentu

Mungkinkah aku, kan berjumpa dengannya
Untuk meluahkan rasa
Mungkinkah aku, kan berdiam diri saja
Menunggu cinta darinya

Bridge :
Ku terima satu nota..darimu..
Yang tertulis 'Aku suka kamu'

C/O :
Bila dia, mendekati diriku,
Hatiku rasa sesuatu
Bila dia, senyum pada diriku
Hatiku rasa tak menentu

Akhirnya kini, ku kan mampu ceria
Diriku sangat gembira
Akhirnya kini, aku mulai bahagia,
Menerima cinta darinya.. Aku suka dia...


______________________________________________________________________________

Ainan Tasneem

Biodata Profil Ainan Tasneem
Nama penuh : Ainan Tasneem Redzuan
Nama manja : Ainan
Tarikh Lahir : 4 November 1992 (umur 20 tahun) 
Pendidikan : Penuntut Kejuruteraan Bioproses,Universiti Malaysia Perlis
Hobi : Menyanyi dan bermain gitar

Previous
Next Post »

25 Komen

Write Komen
Jumaat, Julai 06, 2012 12:45:00 PTG delete

zmn skrg nieh byk medium utk tunjukkn bakat,kn?lucky la new generations,:-)

Reply
avatar
Noor
AUTHOR
Jumaat, Julai 06, 2012 12:52:00 PTG delete

ok jgk suara dia..sy suka dia nyanyi lgu Zombie(cover)

Reply
avatar
Fatihah
AUTHOR
Jumaat, Julai 06, 2012 1:04:00 PTG delete

ainan tasneem cantik kan :D

Reply
avatar
Cik Nur
AUTHOR
Jumaat, Julai 06, 2012 1:28:00 PTG delete

selalu dengar lagu ni di HotFM.. :)

Reply
avatar
rAIHan
AUTHOR
Jumaat, Julai 06, 2012 1:32:00 PTG delete

cantik orgnya. suara pon bole tahan. yg penting kejar pelajaran dulu, mmg respect lah.

Reply
avatar
Azee Hana
AUTHOR
Jumaat, Julai 06, 2012 1:47:00 PTG delete

baru kenal die ni..hee..nway,,awak ditag..http://azievanilla91.blogspot.com/2012/07/cik-buaya-1st-giveaway-choose-your.html

Reply
avatar
Nazayiena
AUTHOR
Jumaat, Julai 06, 2012 4:15:00 PTG delete

Ada kmk nanganya sekali klr di MHI di tv3.

Reply
avatar
Chic Na
AUTHOR
Jumaat, Julai 06, 2012 5:14:00 PTG delete

br kenal ainan ni tgk dalam melodi minggu lepas. ok jugak lagu dia tu. :)

Reply
avatar
Boni JLL3
AUTHOR
Jumaat, Julai 06, 2012 7:33:00 PTG delete

hehehehe.comel pun comel..hehhe

Reply
avatar
Tinta Lana
AUTHOR
Jumaat, Julai 06, 2012 9:08:00 PTG delete

Salam..ishh..ingatkan minat kat lana tadi..eheh? kih3

Reply
avatar
teratak hati
AUTHOR
Jumaat, Julai 06, 2012 10:08:00 PTG delete

oh ingatkan ni lagu najwa latif.ainan tasneem ye..baru kenal..best lagu ni..

Reply
avatar
Sabtu, Julai 07, 2012 9:54:00 PG delete

prnh th psal dia,tp xprnh dgr dia nyanyi:)

Reply
avatar
Nyue
AUTHOR
Sabtu, Julai 07, 2012 12:47:00 PTG delete

nyue kurang layan lagu ni..xmelekat dihati..heheheh

Reply
avatar
Sabtu, Julai 07, 2012 12:51:00 PTG delete

zaman skrg artis mmg dari youtube la yg femes yea..hihi

Reply
avatar
Sabtu, Julai 07, 2012 4:07:00 PTG delete

btul2..
sedap jgak bl dgr 2 3 kali..mula tu x best tp lelama rs layan plak :)

Reply
avatar
aReLaN
AUTHOR
Ahad, Julai 08, 2012 11:50:00 PTG delete

lawa & suara dia boleh tahan.hehehe

Reply
avatar
Arina Shamsul
AUTHOR
Isnin, Julai 09, 2012 8:55:00 PG delete

baru kenal arini..haha

saya ketinggalan bab2 artis ni..hihi..

Reply
avatar
Isnin, Julai 09, 2012 2:22:00 PTG delete

suke tgk ainan tasneem ni sbb cantek :)

Reply
avatar
Isnin, Julai 09, 2012 4:58:00 PTG delete

stail sekarang kat semua dlm internet,utube

Reply
avatar
9n0L4
AUTHOR
Isnin, Julai 09, 2012 9:45:00 PTG delete

femes lagu ni skrg kan. ;)

Reply
avatar

[PENAFIAN] : www.mreena.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.

Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.
ConversionConversion EmoticonEmoticon