Entry Hari Selasa... ;D

Aku jumpa kat FB....


Betul kan apa yg di tulis tu.. sbb ada yg bertudung kat luar tu serupa tak bertudung...
Renung-renungkan....


Alhamdulillah... ingatkan nuffnang merajuk kat aku... hehehehe


Dan ini untuk Woofer Storm...
Doodle lelaki...
Harap sudilah terima doodle tak seberapa ni... ;p

Previous
Next Post »

30 Komen

Write Komen
Selasa, Julai 10, 2012 3:09:00 PTG delete

betul..betul..betul..:)

tahniah ya..

Reply
avatar
Cik Nur
AUTHOR
Selasa, Julai 10, 2012 3:26:00 PTG delete

Alhamdulillah...de BE..rezeki nak puasa tu.. :)

Reply
avatar
are_lin@yu
AUTHOR
Selasa, Julai 10, 2012 3:58:00 PTG delete

betul tu..ayu setuju..hehe,..wah cantik2 tahniah dear ;-)

Reply
avatar
cendol
AUTHOR
Selasa, Julai 10, 2012 4:34:00 PTG delete

tahniah ye masz..mesti best rasenye.
em mmg btol ape yg masz ckp tu! cendol setuju!

Reply
avatar
Selasa, Julai 10, 2012 4:46:00 PTG delete

betul2..tutup aurat tok yang wahib..

Reply
avatar
IntaNBerliaN
AUTHOR
Selasa, Julai 10, 2012 4:54:00 PTG delete

best tu.. tahniah.. nuff ingat je.. :-)

Reply
avatar
BERT
AUTHOR
Selasa, Julai 10, 2012 6:09:00 PTG delete

tomel doodle tu... waahh 2 BE nmpaknye.. tahniah2...

Reply
avatar
NAL
AUTHOR
Selasa, Julai 10, 2012 6:20:00 PTG delete

jemput sertai segmen NAL :

http://nyteamlife.blogspot.com/2012/07/segmen-ke-2-nal-edisi-ramadhan.html

Reply
avatar
rAIHan
AUTHOR
Selasa, Julai 10, 2012 6:57:00 PTG delete

hope kita yg bertudung pon sempurna cover aurat.

btw raihan pon nak doodle. boleh? hehe..

Reply
avatar
Hanif Idrus
AUTHOR
Selasa, Julai 10, 2012 7:31:00 PTG delete

Ayat yang betul....
Sekarang ni fesyen mak datin..kalau pergi kubur ker..pakai tudung tapi nampak rambut..hemmm..
Tahniah dapat BE

Reply
avatar
Tinta Lana
AUTHOR
Selasa, Julai 10, 2012 8:35:00 PTG delete

Salam.

Wow..berkenan tul lana dgn pesen rambut doodle tu, >_<

Masz, kebanyakkan antara kita gagal paham maksud aurat tu sbnrnya.. ^_^

Reply
avatar
Wanieys
AUTHOR
Selasa, Julai 10, 2012 8:42:00 PTG delete

bestnyer mas..tahniah..nk juga doodle hehehe....

Reply
avatar
keli menari
AUTHOR
Selasa, Julai 10, 2012 10:01:00 PTG delete

Eahhh Nuffn dia..
Hmm tutup aurat yang utama ,sokong.

Reply
avatar
Aine Ainun
AUTHOR
Selasa, Julai 10, 2012 10:02:00 PTG delete

Kan...
Takpela, pengajaran dan peringatan utk kita,
aurat yg penting, bkan fesyen...

Comey doodle;)

Reply
avatar
Bui Junaidi
AUTHOR
Selasa, Julai 10, 2012 10:22:00 PTG delete

FESYEN TUDUNG NEKTOK PELIK2 JAK DI TANGGAR KMK..

Reply
avatar
Deqla manjew
AUTHOR
Selasa, Julai 10, 2012 10:51:00 PTG delete

betul tu.. setuju.... deqla tengok ramai yg bertudung sbb fesyen.. ni pndpd deqla la.. deqla pun bkn baik sgt...huhu....tahniah...rezeki tu... :)

Reply
avatar
Cik Aini
AUTHOR
Rabu, Julai 11, 2012 1:08:00 PG delete

kan...
mmg skrg tgk gaya tudung mcm2 smp kdg2 nmpk cam x btudung pun ada..

rezeki sambut puasa la tu :)

Reply
avatar
Si Matatajam
AUTHOR
Rabu, Julai 11, 2012 1:16:00 PG delete

Betoi tu Masz yg penting tutup aurat Tp bukan balut aurat yek...

Reply
avatar
Deq's Qienz
AUTHOR
Rabu, Julai 11, 2012 12:04:00 PTG delete

statement tuhhh no komen, wahh tahniah mas..

Reply
avatar
Rabu, Julai 11, 2012 4:25:00 PTG delete

wow mata doodle2 kemain lagi pakai lens ek??hihi

Reply
avatar

[PENAFIAN] : www.mreena.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.

Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.
ConversionConversion EmoticonEmoticon