Freebies : Mata Doodle

Untuk pengetahuan korang aku tak pandai nak lukis mata doodle...
Mata doodle yang aku gunakan... aku google jer...
So...  sekarang aku nak kongsi dgn korang mata doodle ni...
 

Mata doodle kat atas ni kredit untuk BLOG AIMA MAZLAN [ KLIK SINI ]
____________________________________________________________________________
Mata ni pulak kredit untuk BLOG DORA DORA [ KLIK SINI & SINI ]
____________________________________________________________________________

Mata coklta ni kredit untuk BLOG MERAH ITU JAMBU [ KLIK SINI ]
____________________________________________________________________________
Mata ni pula kredit untuk BLOG ISTANA CINTA [ KLIK SINI ]

Previous
Next Post »

28 Komen

Write Komen
Wanieys
AUTHOR
Rabu, Julai 11, 2012 12:29:00 PTG delete

cantik semua mata doodle tu hihi

Reply
avatar
Nyue
AUTHOR
Rabu, Julai 11, 2012 1:46:00 PTG delete

cute2 je mata2 nie...ehhehehe

Reply
avatar
Deqla manjew
AUTHOR
Rabu, Julai 11, 2012 2:04:00 PTG delete

mcm2 bentuk mata doodle yer..comel2..

Reply
avatar
Rabu, Julai 11, 2012 3:06:00 PTG delete

dri dulu duk buat doddle mmg x menjadi la...

Reply
avatar
BERT
AUTHOR
Rabu, Julai 11, 2012 4:02:00 PTG delete

cane ye buat doodle ni..hehe.. suka tengok je sebab comel katunnya.. nak buat tak reti plak deknon heh heh

Reply
avatar
Rabu, Julai 11, 2012 4:22:00 PTG delete

korangnie mmg kreatip sungguhla kan?

Reply
avatar
rAIHan
AUTHOR
Rabu, Julai 11, 2012 4:31:00 PTG delete

nice..^^

sng keje..tak yah buat mata sendiri..hehe~

Reply
avatar
Cik Nur
AUTHOR
Rabu, Julai 11, 2012 4:41:00 PTG delete

oo...boleh buat Doogle ni..nanti nak cubalah..hihihi

Reply
avatar
Chic Na
AUTHOR
Rabu, Julai 11, 2012 6:02:00 PTG delete

suka doodle yg mata bulat2 & nampak bersinar. :)

Reply
avatar
Misz Mieza
AUTHOR
Rabu, Julai 11, 2012 6:26:00 PTG delete

Wow! Semuanya comel2.. Suka3! ^_~

Reply
avatar
Hanif Idrus
AUTHOR
Rabu, Julai 11, 2012 6:32:00 PTG delete

Rupanya ramai yang expert buat mata doodles ni

Reply
avatar
Rabu, Julai 11, 2012 9:25:00 PTG delete

hensem mata ya .. hihi~ besa kedak mata kmk :P xD
comel :)

Reply
avatar
Rabu, Julai 11, 2012 9:26:00 PTG delete Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
avatar
dyabunga
AUTHOR
Rabu, Julai 11, 2012 10:56:00 PTG delete

ingtkan masz buat sendiri..hihi

Reply
avatar
Tinta Lana
AUTHOR
Rabu, Julai 11, 2012 11:01:00 PTG delete

Salam.

Masz, cuba lah cari kat DevianArt..macam2 jenis seni termasuk mata doodle ada kt situ..

Reply
avatar
fizafantagirO
AUTHOR
Khamis, Julai 12, 2012 9:29:00 PG delete

cutenyaaa , xpe nanti masz belajar pulak cmna nak buat eh :)

Reply
avatar
Khamis, Julai 12, 2012 11:04:00 PG delete

wah! bnyknye! comel2... lpas ni blh wat doodle dh..hihi..tq;)

Reply
avatar
Khamis, Julai 12, 2012 1:20:00 PTG delete

cantik semacam mata doodle ni...besar pulak tu...hehe....

Reply
avatar
sha_azmi
AUTHOR
Jumaat, Julai 13, 2012 12:30:00 PG delete

cantekk..sy sangat suka doodle!

Reply
avatar
Nur Irdina
AUTHOR
Isnin, September 02, 2013 5:25:00 PTG delete

Saya ambek ye ... terima kasih banyak2 :D :D

Reply
avatar
Nur Lya
AUTHOR
Khamis, Mac 13, 2014 10:07:00 PTG delete

Thanks. amik banyak sikit tau

Reply
avatar

[PENAFIAN] : www.mreena.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.

Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.
ConversionConversion EmoticonEmoticon