Jom Main Teka-Teka...


Cuba teka....
Buah apa dalam plastik ni?
Aku bagi tempoh hingga pagi esok yer... Jam 9 pagi...

p/s : main ni sekadar suka2 yer... 
kalau betul tak de hadiah... hehehehe
kalau kalah lagilah tak de... kihkihkih...
selamat mencuba... ;p
Previous
Next Post »

22 Komen

Write Komen
Nyue
AUTHOR
Isnin, Julai 02, 2012 11:38:00 PG delete

buah pear kan..ahahhaaha

Reply
avatar
Deqla manjew
AUTHOR
Isnin, Julai 02, 2012 11:59:00 PG delete

buah lai? eh buah pear, eh sama kan dear?? hihihi...

Reply
avatar
Wanieys
AUTHOR
Isnin, Julai 02, 2012 12:09:00 PTG delete

buah lai tak pun pear hihi

Reply
avatar
Cinta Misteri
AUTHOR
Isnin, Julai 02, 2012 12:13:00 PTG delete

Limau madu ehhh... Buah yg slalu bg org sakit kt sepital.

Reply
avatar
Cinta Misteri
AUTHOR
Isnin, Julai 02, 2012 12:17:00 PTG delete

Ehh nk teka lg..tkpakn, takde adiahkann...

→ Buah Lai ←

Reply
avatar
Yumida
AUTHOR
Isnin, Julai 02, 2012 12:18:00 PTG delete

buah ciku...sik pun kentang

Reply
avatar
9n0L4
AUTHOR
Isnin, Julai 02, 2012 12:26:00 PTG delete

buah mangga masak yg kiut² tu. hehe.

Reply
avatar
Isnin, Julai 02, 2012 1:11:00 PTG delete

buah lai!
cantekla header baru masz..:)

Reply
avatar
Isnin, Julai 02, 2012 1:55:00 PTG delete

buah pear la tu.....tu ada tangkai dia...

Reply
avatar
Isnin, Julai 02, 2012 4:27:00 PTG delete

buah pear kot..nampak gayanya cam buah pear..nyam nyam

Reply
avatar
Linda AnNur
AUTHOR
Isnin, Julai 02, 2012 10:26:00 PTG delete

Kat sini panggil buah lai a.k.a buah pear yang warna kuning tu..

Reply
avatar
Selasa, Julai 03, 2012 12:04:00 PTG delete

buah pear la ya .. hihi~
kmk tauk sebab dah ada jawapan hee :P

Reply
avatar

[PENAFIAN] : www.mreena.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.

Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.
ConversionConversion EmoticonEmoticon