Kembali Bersiaran

Salam Ramadhan semua....
Alhamdulillah... 
Selepas hampir seminggu Internet ada masalah....
Hari ni dpt jugak aku guna...
Tu pun lepas... call byk kali TM....
Terima kasih utk TM.. sbb berusaha menangani masalah ni...
Untuk kawan2 alam maya ni....
Aku pun nak ucapkan terima kasih kat korang....
Mesti RINDU kat aku kan...
Hahahaha... perah santan betul aku kan.. ;p

Lepas ni nak BW... blog korang pulak...
Tunggu kedatangan ku yer...

Sekali lagi...
Salam Ramadhan semua...

Previous
Next Post »

33 Komen

Write Komen
Boni Kacak
AUTHOR
Jumaat, Julai 20, 2012 1:54:00 PTG delete

baiklah..saya akan tunggu.hahaha.. apa2pun,selamat menyambut ramadhan Al-Mubarak.. semoga ramadhan kali ini akan memberi keberkatan kepada kita semua.. amin

Reply
avatar
Jumaat, Julai 20, 2012 1:56:00 PTG delete

salam ramadhan =)

http://noraqilahjohari.blogspot.com/2012/07/ahlan-wa-sahlan-ya-ramadhan.html

Reply
avatar
are_lin@yu
AUTHOR
Jumaat, Julai 20, 2012 2:13:00 PTG delete

salam ramadhan dear..jom terawih malam ni...hehe..ajak ja tp ayu tak lh p..hihi

Reply
avatar
Deanzofq
AUTHOR
Jumaat, Julai 20, 2012 2:25:00 PTG delete

salam ramadhan. :) woohaaa

Reply
avatar
Jumaat, Julai 20, 2012 2:28:00 PTG delete

salam ramadhan tuk ktk juak..(^_^)

Reply
avatar
Wanieys
AUTHOR
Jumaat, Julai 20, 2012 2:44:00 PTG delete

wah happy la tuh dh boleh on9...salam ramadhan untuk mas sekeluarga :))

Reply
avatar
Cik Nur
AUTHOR
Jumaat, Julai 20, 2012 2:49:00 PTG delete

akhirnya mas kemabli... selamat berpuasa juga buat mas sekeluarga.. :)

Reply
avatar
Jumaat, Julai 20, 2012 3:31:00 PTG delete

slamat menjalani ibadah puasa yer masz! :)

Reply
avatar
BERT
AUTHOR
Jumaat, Julai 20, 2012 3:40:00 PTG delete

yeayy masz dah kembali... selamat bersiaran semula yaa...dan selamat menunaikan ibadah puasa... :))

Reply
avatar
Dania Eryati
AUTHOR
Jumaat, Julai 20, 2012 4:53:00 PTG delete

selamat berpuasa, bertarawih n bersahur masz...dah lama akak tak BW....

Reply
avatar
Misz Mieza
AUTHOR
Jumaat, Julai 20, 2012 5:54:00 PTG delete

Selamat kembali & salam Ramadhan MS! ^_^

Reply
avatar
Chic Na
AUTHOR
Jumaat, Julai 20, 2012 6:59:00 PTG delete

salam ramadhan juga mas. :)

Reply
avatar
Jumaat, Julai 20, 2012 8:56:00 PTG delete

rinduuulah kat masz...hehehe... salam ramadhan juga ye....

Reply
avatar
AmirFX
AUTHOR
Jumaat, Julai 20, 2012 9:20:00 PTG delete

Nang salu problem juak tenet nektok... :D

Reply
avatar
dyabunga
AUTHOR
Jumaat, Julai 20, 2012 10:30:00 PTG delete

selamat jalani ibadah puasa..;)

Reply
avatar
Sabtu, Julai 21, 2012 10:00:00 PG delete

kak maz,,, selamat berpuasa,,, and ampunkan segala kslahan k :D

Reply
avatar
Gen2Merah
AUTHOR
Sabtu, Julai 21, 2012 1:28:00 PTG delete

salam 1 Ramadan ye masz .... banyakkan amalan kita d bulan ini..

Reply
avatar
Pink Lavender
AUTHOR
Sabtu, Julai 21, 2012 11:35:00 PTG delete

selamat berpuasa...
makneng follow kamu
jom follow makneng...=)

Reply
avatar
auni shahira
AUTHOR
Sabtu, Julai 21, 2012 11:59:00 PTG delete

salam ramadhan jugak...^_^...

Reply
avatar
Kancil 8349
AUTHOR
Isnin, Julai 23, 2012 7:19:00 PG delete

Selamat kembali dan salam ramadhan

Reply
avatar
anismelon
AUTHOR
Isnin, Julai 23, 2012 1:05:00 PTG delete

jejum bw blog anis..hehe..salam ramdhan..:)

Reply
avatar

[PENAFIAN] : www.mreena.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.

Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.
ConversionConversion EmoticonEmoticon