Salam Jumaat # Ramadhan



*** Menghitung Detik Ramadhan Datang ***
Previous
Next Post »

10 Komen

Write Komen
Jumaat, Julai 06, 2012 11:26:00 PG delete

as salam masz....

tak sabarnya nak menanti ketibaan bulan mulia...semoga kita semua diberi kesihatan yang sempurna untuk mengerjakan ibadat ini ye...

Reply
avatar
Nyue
AUTHOR
Jumaat, Julai 06, 2012 11:39:00 PG delete

Nyue pon xsabar nak myambut ramadan :)

Reply
avatar
Boni JLL3
AUTHOR
Jumaat, Julai 06, 2012 12:21:00 PTG delete

sekejap je masa berlalu.. rasanya baru je semalam puasa ramadhan..

Reply
avatar
BERT
AUTHOR
Jumaat, Julai 06, 2012 12:41:00 PTG delete

2 minggu lagi nak puasa dah... semoga kita dapat manfaatkan bulan yang mulia ni dengann penuh istiqamah :))

Reply
avatar
Cik Nur
AUTHOR
Jumaat, Julai 06, 2012 1:27:00 PTG delete

xsabarkan tunggu ramadhan..

Reply
avatar
Nazayiena
AUTHOR
Jumaat, Julai 06, 2012 4:17:00 PTG delete

Sik lamak agik puasa dah kita tuk Masz.....

Reply
avatar
Chic Na
AUTHOR
Jumaat, Julai 06, 2012 5:12:00 PTG delete

byk jugak yg cik na xtau tentang puasa ni. tq mas share benda ni. tak lama lagi nak puasa kan. tak sabar. :)

Reply
avatar
9n0L4
AUTHOR
Isnin, Julai 09, 2012 2:16:00 PTG delete

road to ramadhan. tak lame dahhhh. ;)

Reply
avatar

[PENAFIAN] : www.mreena.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.

Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.
ConversionConversion EmoticonEmoticon