Selamat Berbuka Dan Solat Maghrib


Ni entry auto-publish yer...
Masa ni aku tengah duduk kat meja makan...
Selamat berbuka dan menjamu selera...
Peringatan kat sendiri dan korang semua...
Jangan makan kenyang sangat yer...
Nak solat Maghrib lepas ni...
Lepas tu nak solat Isyak dan Terawih...
Lepas tu Tadarus Al-Quran....
Previous
Next Post »

20 Komen

Write Komen
Khamis, Julai 26, 2012 6:57:00 PTG delete

thanks...untuk peringatan kita semua...

Reply
avatar
Khamis, Julai 26, 2012 7:45:00 PTG delete

selamat bernuka pose ktk..(^_^)

Reply
avatar
shedameor
AUTHOR
Khamis, Julai 26, 2012 8:08:00 PTG delete

nasib sheda punya nafsu membeli okay lagi tahun ni. hehe

Reply
avatar
Chic Na
AUTHOR
Khamis, Julai 26, 2012 10:44:00 PTG delete

betul tu kan. bila terlebih makan mula la liat nak beribadat pulak.

Reply
avatar
Tinta Lana
AUTHOR
Jumaat, Julai 27, 2012 12:09:00 PG delete

Salam masz.

Baik..hehe. Tapi tu la masz, kdg2 terbabas juga..

Skrg ni, lana elakkan pi bazar..supaya tak membazir beli bukan2 kat sana.. :)

Reply
avatar
BERT
AUTHOR
Jumaat, Julai 27, 2012 1:49:00 PG delete

senario yg bese brlaku dlm msyrakat kita :))

Reply
avatar
keli menari
AUTHOR
Jumaat, Julai 27, 2012 4:13:00 PG delete

lepas tu jenuh nak solat , perot dah penoh sangat.. haha .. mula la mata mengantok..

Reply
avatar
Cinta Misteri
AUTHOR
Jumaat, Julai 27, 2012 5:05:00 PG delete

Salam Sahur...

Makan sahur ada tak mewah mcm berbuka?

Reply
avatar
yana yani
AUTHOR
Jumaat, Julai 27, 2012 5:38:00 PG delete

cekik drh jer mkn byk2 mse berbuka..membazir je byk2..

Reply
avatar
Yumida
AUTHOR
Jumaat, Julai 27, 2012 6:29:00 PG delete

bena ya..mkn bersederhana jak..boh loba kata org...lak perut membulat alu rs malas mok solat

Reply
avatar
Jumaat, Julai 27, 2012 6:57:00 PG delete

amboi3,,,, lapa jadinya,, hehe,,,

Reply
avatar
Deqla manjew
AUTHOR
Jumaat, Julai 27, 2012 8:23:00 PG delete

masz siap ada tadarus eh? wahh bgsnyee... surau rumah deqla lps terawih ada ceramah...

Reply
avatar
Jumaat, Julai 27, 2012 9:07:00 PG delete

betultuh..ramadhan kalinie nurul bersederhana jer makan..hikhik tapi berat makin naek camno2??

Reply
avatar
Yana Libra
AUTHOR
Jumaat, Julai 27, 2012 10:36:00 PG delete

setuju sangat dengan gambar tu..hehe..buka dengan sederhana lebih baik~ :)

Reply
avatar
Cik Nur
AUTHOR
Jumaat, Julai 27, 2012 1:50:00 PTG delete

selamat juga buat mas.. :)

Reply
avatar
Nazayiena
AUTHOR
Jumaat, Julai 27, 2012 4:27:00 PTG delete

Peringatan buat kita semua tuk.

Reply
avatar
Hanif Idrus
AUTHOR
Jumaat, Julai 27, 2012 5:24:00 PTG delete

Gambar yang menaruk untuk di tatapi

Reply
avatar

[PENAFIAN] : www.mreena.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.

Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.
ConversionConversion EmoticonEmoticon