Hari Yang Tak Selesa

Hari ni memang aku rasa tak selesa sangat...
Duduk tak selesa... berdiri pun sama gak...
Dan dari semalam lagi rasa tak selesa ni dah ada...
Dah tahu tak selesa.. aku tetap nak ikut berjalan shopping gak semalam...
Hah.. ni lah padahnya... 
Tanggung lah sendiri.... ;p

Pinjam Google

Ni lah sebab aku tak selesa...
SAKIT PINGGANG... tp rasa sakit sebelah kiri jer..

Aku mula kerap sakit pinggang ni lepas terjatuh terduduk dlm tandas...
Kejadian tu berlaku hampir 2 thn dah...
Kepala rasa berpusing-pusing jer...
Duduk berpusing... baring berpusing... berdiri apatah lagi...
Memang terasa Bumi ni berputar...
(Hakikat bumi memang berputar... ;p)
Bila pergi klinik doktor kata VERTIGO...
Aku tanya apa tu...
MASALAH KESEIMBANGAN BADAN...
Dpt MC 2 hari aku masa tu...

( Pinjam Google) Macam ni lah ibarat aku terjatuh... punggung terhentak... ;'(

Kenapa tak pergi berurut???
Bukan tak nak pergi...
Tp nak cari tukang urut yg pandai...
Dan seorang perempuan sekarang ni sukar...
Walaupun aku pernah berurut...
Bahagian kaki dan masa tu dah darurat sangat...
Kaki terseliuh dan dah tak tahan sangat...
Perkhidmatan tukang urut lelaki di gunakan...
Nasib dia urut bahagian pergelangan kaki jer...

Kesan dr terjatuh tu...
Berjalan lama sikit.... pinggang dah sakit...
Apatah lagi kalau nak angkat brg berat2...
Dan kesan yg paling aku risau...
Bila aku dah kawin dan mengandung suatu hari nanti...
Org mengandung memang akan sakit pinggang...
Aku takut kesan lebih dari tu...
Harap di jauhkan...
Huhuhu... jauhnye aku berfikir... 

p/s : harap pinggang ni cepat sembuh...
byk lagi kerja nak di buat pas ni...
raya dah dekat sangat dah...
Previous
Next Post »

31 Komen

Write Komen
Wanieys
AUTHOR
Selasa, Ogos 14, 2012 11:40:00 PG delete

kesan jangka panjang tu..better mas g checkup details lg...risau la kalu sakit yg kesan panjang ni

Reply
avatar
Selasa, Ogos 14, 2012 11:43:00 PG delete

sapu minya panas dan bawa berehat.. jgn buat kerja berat dulu..nnti makin teruk pla jadinya

Reply
avatar
Selasa, Ogos 14, 2012 11:44:00 PG delete

alahai cian nye masz..moga cepat sembuh yer :)

Reply
avatar
Yana Libra
AUTHOR
Selasa, Ogos 14, 2012 12:00:00 PTG delete

moga cepat sembuh masz..kuat sangat jatuh masa tu ke??

Reply
avatar
Misz Mieza
AUTHOR
Selasa, Ogos 14, 2012 12:04:00 PTG delete

Vertigo? MM pon selalu gak sakit2 pinggang.. Nak2 time solat.. Masa nak rukuk tu kadang2 sampai tersentak, sakit pinggang.. Mungkin gak efek terlalu aktif berdemo masa kat U dulu..

Reply
avatar
Selasa, Ogos 14, 2012 12:17:00 PTG delete

adehh terasa sakitnya2 maz..kalau dah beranak lagi terasa sakit pinggang2..nnt g carik tukang urut yang pandai ada kot..pastu kena banyak amik kalsium kot..

Reply
avatar
Deqla manjew
AUTHOR
Selasa, Ogos 14, 2012 12:29:00 PTG delete

pelan2 k buat keje tu nnti..nnti bertmbh skit pulak pinggang tu...hope cpt baik seblm raya. :)

Reply
avatar
izan mama mia
AUTHOR
Selasa, Ogos 14, 2012 12:52:00 PTG delete

dah dekat nak raya nie..banyak kerja kn buat..kalau sakit pinggang mmg sukar..harap cepat baik..tampal koyok laa kot

Reply
avatar
are_lin@yu
AUTHOR
Selasa, Ogos 14, 2012 12:57:00 PTG delete

tula kalau pernah jatuh mesti da efek kan..semoga cpat sembuh dear ;-)

Reply
avatar
are_lin@yu
AUTHOR
Selasa, Ogos 14, 2012 1:04:00 PTG delete

berapa lah agak nya ya..bab teka ni fail..hehe

Reply
avatar
Selasa, Ogos 14, 2012 1:31:00 PTG delete

siannye dia...harap cepat sembuhlah ye, dah nak dekat raya pulak tu...

Reply
avatar
Selasa, Ogos 14, 2012 1:59:00 PTG delete

biasanya kalau kat SPA tkg urut nya ppuan.. nnt raya ni nak jalan2 beraya lagi kan.. hehe.. semoga sihat slalu ok :)

Reply
avatar
rAIHan
AUTHOR
Selasa, Ogos 14, 2012 2:00:00 PTG delete

semoga cepat sembuh ya..hati2 lain kali :)

Reply
avatar
Selasa, Ogos 14, 2012 2:19:00 PTG delete

baca entry ni buat muja yang rasa sakit,, cpat dapatkan rawatan k,, :D

Reply
avatar
Ena's Palace
AUTHOR
Selasa, Ogos 14, 2012 3:07:00 PTG delete

cianye dia..
rest la lama ckit
biar betul2 baik...
nak raya da nih..
mesti nk jln byk pasni

Reply
avatar
Cendol
AUTHOR
Selasa, Ogos 14, 2012 3:08:00 PTG delete

adoii sakit pinggang pulak..moga cpt sembuh ye.buh pati halia lega sikit :)

Reply
avatar
Tinta Lana
AUTHOR
Selasa, Ogos 14, 2012 4:16:00 PTG delete

Salam.

Masz..sementara menanti dan mencari tukang urut yg sesuai kan, ada eloknya masz urut sndiri bhgn sakit2 tu.. urut pelan2 pun jadi..minta ahli kuarga or kawan pempuan ke..

Bak kata masz, effect masa depan nanti..mak kita salu ckp, muda2 mcm kita ni mmg tak ase pa..tgk la nnti umur masuk 40..mcm2 ada.

Reply
avatar
Nazayiena
AUTHOR
Selasa, Ogos 14, 2012 4:48:00 PTG delete

Mbak berurut masz,bahaya juak jatuh dlm jamban nasib baik sik ada apa2.

Reply
avatar
Chic Na
AUTHOR
Selasa, Ogos 14, 2012 7:23:00 PTG delete

better g wat check up mas. sebelum pape kan. take care ye. ;)

Reply
avatar
Selasa, Ogos 14, 2012 8:18:00 PTG delete

nice post :)
ditunggu kunjungan baliknya yaah ,

Reply
avatar
C'Jai
AUTHOR
Selasa, Ogos 14, 2012 8:44:00 PTG delete

sama masalah kita..2 tahun lepas akak pernah jatuh terhendak dari berdiri terus terduduk... tuhan je yg tahu ..tpo takut nk g chek kt spital...sampai ari ni ada kesan terasa sakit pada pinggang dn tenagh belakang...

Reply
avatar
Selasa, Ogos 14, 2012 9:06:00 PTG delete

kmk rasa ktk kena jumpa specialist.. Huhu.. patut rawat segeraa....Semoga cepat sembuh dear..

Reply
avatar
boni kacak
AUTHOR
Rabu, Ogos 15, 2012 4:36:00 PG delete

kat tempat saya ni ada tukang urut perempuan.. tapi jauh agaknya. kat area rawang

Reply
avatar
dyabunga
AUTHOR
Rabu, Ogos 15, 2012 9:18:00 PG delete

dya rasa elok masz g check up.. bahaya tau.. nenek dya pndai urut..

Reply
avatar
Edy Fee
AUTHOR
Rabu, Ogos 15, 2012 10:00:00 PG delete

baring je la kalau cm tu.eheh

Reply
avatar
Momo
AUTHOR
Rabu, Ogos 15, 2012 10:16:00 PG delete

harap ktk cepat sembuh..k? boh molah kerja berat gilak...

Reply
avatar
Cik Nur
AUTHOR
Rabu, Ogos 15, 2012 3:29:00 PTG delete

moga cepat sembuh mas, jgn lupa sapu minyak..insyaALLAH ok nanti.. :)

Reply
avatar
izz iizza
AUTHOR
Rabu, Ogos 15, 2012 4:19:00 PTG delete

anak sulung sy dulu pun selalu jtuh terdudu camtu..mujur xde kesan sampingan..cuma dulu dia kerap kencing jer..sekarang dh ok..:)

Reply
avatar

[PENAFIAN] : www.mreena.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.

Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.
ConversionConversion EmoticonEmoticon