Kad Raya 2012 # Si Mata Tajam

Hari Jumaat lepas...
Kad Raya dr Si Mata Tajam sampai...
Comel jer kad raya dia...


Sy pun berdoa...
Semoga persahabtan antara kita kekal hingga ke hujung nyawa...


Terima kasih  M sudi pos kan kad raya untuk sy... 
Previous
Next Post »

16 Komen

Write Komen
boni kacak
AUTHOR
Isnin, Ogos 13, 2012 12:16:00 PTG delete

wah..bestnya dapat kad raya..hehehe

Reply
avatar
are_lin@yu
AUTHOR
Isnin, Ogos 13, 2012 1:29:00 PTG delete

dh sampai..hehe..salam 24 ramadhan ;-)

Reply
avatar
Wanieys
AUTHOR
Isnin, Ogos 13, 2012 1:30:00 PTG delete

best kan dapat kad raya hihihi

Reply
avatar
Cik Aini
AUTHOR
Isnin, Ogos 13, 2012 1:45:00 PTG delete

sweeet je kan...
hrp2 ukhuwah yg kita bina berkekalan selamanya ye :)

salam penghujung ramadhan Masz :)

Reply
avatar
Cendol
AUTHOR
Isnin, Ogos 13, 2012 1:46:00 PTG delete

best kan main belog ni.tmbh kwn,moga ukhwah maya ini berkekalan :)

Reply
avatar
Chic Na
AUTHOR
Isnin, Ogos 13, 2012 3:01:00 PTG delete

comel je kad raya tu. ;)

Reply
avatar
Misz Mieza
AUTHOR
Isnin, Ogos 13, 2012 3:20:00 PTG delete

Bestnya dapat kad raya ea.. =)

Reply
avatar
Hanif Idrus
AUTHOR
Isnin, Ogos 13, 2012 6:14:00 PTG delete

Perkara yang sam ajuga satu tulis untuk kali ke -enam..
Semua dapat kad raya aku belum dapat lagi...huhu

Reply
avatar
Cik Nur
AUTHOR
Rabu, Ogos 15, 2012 3:35:00 PTG delete

dari M.. Nur juga dapat.. :)

Reply
avatar

[PENAFIAN] : www.mreena.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.

Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.
ConversionConversion EmoticonEmoticon