'Kawan Baik' Datang Melawat...

Bermulanya selepas Subuh pagi tadi...
'Kawan Baik' datang melawat...
Hehehehe


p/s : selamat 'bercuti' buat diriku...
lepas ni aku nak cari mam-mam...
nasib baik bawah opis aku ni ada kedai roti...
:P
Previous
Next Post »

24 Komen

Write Komen
BERT
AUTHOR
Khamis, Ogos 02, 2012 12:24:00 PTG delete

ahha masz tak pose ek.. selamat bercuti yaaa

Reply
avatar
Ena's Palace
AUTHOR
Khamis, Ogos 02, 2012 1:35:00 PTG delete

selamat berbuka di siang hari...hahahaha

Reply
avatar
Khamis, Ogos 02, 2012 1:46:00 PTG delete

ooo tak pose yek...


salam kenal dr cik dah

Reply
avatar
Wanieys
AUTHOR
Khamis, Ogos 02, 2012 2:47:00 PTG delete

owh ni yer keje ko di bulan posa hahaha

Reply
avatar
izan mama mia
AUTHOR
Khamis, Ogos 02, 2012 2:49:00 PTG delete

namapun perempuan kan....hiihhi

Reply
avatar
Chic Na
AUTHOR
Khamis, Ogos 02, 2012 3:05:00 PTG delete

kenyang dah mas? hehehe.. cik na pun sama. :)

Reply
avatar
Momo
AUTHOR
Khamis, Ogos 02, 2012 3:10:00 PTG delete

bebena na pusak ya ngorek dapor..haha

Reply
avatar
Deqla manjew
AUTHOR
Khamis, Ogos 02, 2012 3:25:00 PTG delete

haha.. comel jek... dok skodeng whiskas kat dlm tu.. :p

Reply
avatar
Khamis, Ogos 02, 2012 4:40:00 PTG delete

slmt becuti ktk..kmk sdh awl2 aritu..hihi

Reply
avatar
Khamis, Ogos 02, 2012 5:08:00 PTG delete

tengok ustaz don semalam, biler kite redha kawan baik datang.. amalan kita macam orang berpuase.. redha akak!:)

Reply
avatar
QasehSuci
AUTHOR
Khamis, Ogos 02, 2012 5:22:00 PTG delete

kwn baik yer...paham..paham...heheh

Reply
avatar
eVa
AUTHOR
Khamis, Ogos 02, 2012 9:07:00 PTG delete

hahahaah tuija abis pusak ya lok..

Reply
avatar
Si Matatajam
AUTHOR
Jumaat, Ogos 03, 2012 12:43:00 PG delete

Amboi pandai dia dok selongkaq almari na...Lapaq la tu...ehem2 Allah bagi cuti ka Masz?

Reply
avatar
Jumaat, Ogos 03, 2012 4:51:00 PG delete

cuti ye..hihi..dila dh cuti mnggu lpas..br start pose blk ni..ouh! mlsnye nk gnti..huhu

Reply
avatar
Jumaat, Ogos 03, 2012 9:33:00 PG delete

oo.. x leh poce yek.. heheheh

Reply
avatar
9n0L4
AUTHOR
Jumaat, Ogos 03, 2012 5:42:00 PTG delete

ooooooo. ade org tak pose. hehe.

Reply
avatar
Isnin, Ogos 06, 2012 12:35:00 PTG delete

setakat nie nurul berpuasa penuh lagi..mmg kalu susukan anak lambat bertahun baru mari peot

Reply
avatar

[PENAFIAN] : www.mreena.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.

Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.
ConversionConversion EmoticonEmoticon