Kembali Berpuasa & Aiskrim Free...

Hari ni... 
ALHAMDULILLAH...
Aku kembali menyambung Puasa
Setelah bercuti
Yeah....
'Kawan Baik' dan balik...
Ekkhh.. suka pulak... hehehe ;p
Mestilah suka... 'hutang' pun tak banyak...
__________________________________________________________________________

NAK AISKRIM FREE???

p/s : kat mana Baskin Robbins di Kuching yer???
Nak p serbu ni... ;p
Previous
Next Post »

11 Komen

Write Komen
Cik mama
AUTHOR
Selasa, Ogos 07, 2012 12:01:00 PTG delete

Ehhh betul kerr ni.. baskin robin dekat ngan opis jerr ni, maunya buka pose dpn baskin robin... hahhaha

Reply
avatar
IntaNBerliaN
AUTHOR
Selasa, Ogos 07, 2012 12:04:00 PTG delete

nasib baik kwn baik tahu baik awai.. hiihii

Reply
avatar
Selasa, Ogos 07, 2012 12:20:00 PTG delete

sik pena gik kmk jmpa baskin robin d kuching sia..

Reply
avatar
Wanieys
AUTHOR
Selasa, Ogos 07, 2012 1:06:00 PTG delete

kt kedah ni pun ader x BR...asa cam xder klu ada langkawi kot huhu

Reply
avatar
Cik Nur
AUTHOR
Selasa, Ogos 07, 2012 1:28:00 PTG delete

untunglah kalau rumah diorg dekat dgn BR...sini xde..huihuh

Reply
avatar
Selasa, Ogos 07, 2012 2:58:00 PTG delete

ermmm...sedap tu, free pulak tu kan...lg lah sedap..

Reply
avatar
hudahassan ^^
AUTHOR
Selasa, Ogos 07, 2012 3:33:00 PTG delete

hehe . 1 scoop pon ok lahh .

even kite kalah pon , kalah bermaruah ! Datuk Lee Chong Wei terbaek :)

Reply
avatar
Chic Na
AUTHOR
Selasa, Ogos 07, 2012 3:39:00 PTG delete

sporting la kawan baik mas. :)

Reply
avatar
izz iizza
AUTHOR
Rabu, Ogos 08, 2012 12:39:00 PTG delete

dh boleh puasa la ya...sy pulak yg bercuti ni..hihi

Reply
avatar

[PENAFIAN] : www.mreena.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.

Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.
ConversionConversion EmoticonEmoticon