Miming Pun Puasa

Kuning Yang Kelaparan....

Macam nilah keadaan kuning....
Asal balik dr kerja dia terus mengiaw...
Merayu-rayu jer bunyinya..
Lepas tu minta pangku... 
Dan minta di belai2...
Alalalalala... kesiannye...

Nak tahu kenapa dia macam ni...
Sbb tuan2 dia semuanya berpuasa...
Jadi dia pun berpuasa... hehehehe
Puasa makan jer yer...
Kalau dia haus... kat dapur ada bekas utk dia minum...

Tapi tuan2 dia tak lah kejam... hehehehe
Kalau ada makanan kat dapur memang kitorang kasi dia makan...
Tapi apakan daya bila makanan dah kehabisan...
Kenalah dia tahan lapar...
Waktu tuan2 dia berbuka nanti baru dia berbuka jugak...
Tp kenalah sedia awal2 makan miming2 ni...
Kalau tak... miming2 ni akan mengganggu tuan2 dia yg hendak berbuka...

***Miming = Kucing***
Previous
Next Post »

25 Komen

Write Komen
aisya
AUTHOR
Rabu, Ogos 01, 2012 3:43:00 PTG delete

Pusak kmk pande sahur juak.. ngaco kita sahur.. tp azan subuh klak minta tambah agik makanan nya.. haha

Reply
avatar
Cik Nur
AUTHOR
Rabu, Ogos 01, 2012 4:05:00 PTG delete

kuatnya kucing mas puasa..
kucing nur, si bulat tu, sama je mknnya..5kali sehari.. :)

Reply
avatar
dyabunga
AUTHOR
Rabu, Ogos 01, 2012 4:30:00 PTG delete

muka kesian..mcm dua 2 ari xmkn

Reply
avatar
AyueJean
AUTHOR
Rabu, Ogos 01, 2012 4:31:00 PTG delete

Alaaaa.... Kesiannya dia.....
AJ punya kucing kalau setengah hari tak makan pun dah lemau je nampaknya.....
Pastu siap sedialah, diorang akan mogok and sepahkan bilik... =D

Reply
avatar
LELAKI INI
AUTHOR
Rabu, Ogos 01, 2012 5:08:00 PTG delete

hehehe
baguslah dia pose!
hehehe

Reply
avatar
shedameor
AUTHOR
Rabu, Ogos 01, 2012 5:30:00 PTG delete

haha, jahat. tak pasal dia pon puasa jugak.tak adil. *miming la yang cakap. hehe

Reply
avatar
Rabu, Ogos 01, 2012 6:12:00 PTG delete

alololooo..ciannye miming nih.. ^_^ cian die..penat puase..hikhikhik

Reply
avatar
Chic Na
AUTHOR
Rabu, Ogos 01, 2012 8:24:00 PTG delete

kesian miming kena puasa jugak. huhu..

Reply
avatar
AmirFX
AUTHOR
Rabu, Ogos 01, 2012 9:12:00 PTG delete

Nasib kmk sekda inang Ming ming.. :D

Reply
avatar
Hanif Idrus
AUTHOR
Rabu, Ogos 01, 2012 10:26:00 PTG delete

Alah!!!! manjanya si kuning ni...

Reply
avatar
Tinta Lana
AUTHOR
Rabu, Ogos 01, 2012 11:08:00 PTG delete

Salam masz.

Muka kuning macam tensen je sbb kena ikot tuan2nya puasa gak, hek3

Reply
avatar
anamizu kaito
AUTHOR
Khamis, Ogos 02, 2012 12:17:00 PG delete

alololo ciannye miming =P









slm ramadhan,
cik ana

Reply
avatar
Deqla manjew
AUTHOR
Khamis, Ogos 02, 2012 7:54:00 PG delete

haha.. mmg nmpk betul muka penat dan lapar... sah la tu puasa... :)

Reply
avatar
Khamis, Ogos 02, 2012 8:54:00 PG delete

alahai,, kecian nye kat miming ni,, sedey je muke,, kih3

Reply
avatar
fizafantagirO
AUTHOR
Khamis, Ogos 02, 2012 9:00:00 PG delete

olololo , keciannyaaa .. nak mam yek :)

Reply
avatar
Zie Madini
AUTHOR
Khamis, Ogos 02, 2012 11:29:00 PG delete

eeee...geram na mek diat nyau ya eh. alu rindu mek dgn nyau mek kaler oren nama fifiel :(

Reply
avatar
Momo
AUTHOR
Khamis, Ogos 02, 2012 12:03:00 PTG delete

tuan posa..mimik mesti posa juak sis..hehe

Reply
avatar
Si Matatajam
AUTHOR
Jumaat, Ogos 03, 2012 12:44:00 PG delete

Amboi..Landing baik punya. Ahaks...

Reply
avatar
Jumaat, Ogos 03, 2012 4:50:00 PG delete

comel je nama dia..hihi..bgus miming ni..xde bising2 klu lpar..kucing dila yg dlu asyik bsing 24 jam..lpar sokmo..hihi

Reply
avatar
Isnin, Ogos 06, 2012 12:37:00 PTG delete

hahaha muka miaw2 mmg nampak kelaparan

Reply
avatar

[PENAFIAN] : www.mreena.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.

Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.
ConversionConversion EmoticonEmoticon