Salam Jumaat # Sebaik-Baik Amalan


p/s : sekarang tengah BZ... bila dah selesai baru balas jejak & BW...
Previous
Next Post »

19 Komen

Write Komen
Mira Adzlia
AUTHOR
Jumaat, Ogos 10, 2012 10:15:00 PG delete

Yela..lgpun tgl bape ari je lg Ramadan nk berakhir..huhu

Reply
avatar
BERT
AUTHOR
Jumaat, Ogos 10, 2012 10:19:00 PG delete

baca AQ di bulan mulia mmg amalan yg mulia...seperti tadarus sampai mengkatamkan AQ :))

Reply
avatar
Jumaat, Ogos 10, 2012 10:24:00 PG delete

yer btol2 sokong 200%..hehehe..Moga amalan kite sume diberkati di bulan Ramadhan yg Mulia ini.

Reply
avatar
Fahz
AUTHOR
Jumaat, Ogos 10, 2012 11:29:00 PG delete

salam jumaat.semoga jumaat ini membawa seribu pengertian buat kita semua.InsyaAllah..

Reply
avatar
ayut
AUTHOR
Jumaat, Ogos 10, 2012 11:39:00 PG delete

marilah tingkatkan amalan..tak banyak bt la sikit-sikit :)

Reply
avatar
Jumaat, Ogos 10, 2012 11:43:00 PG delete

Salam jumaat....jgn lupa singgah umah kita nnt ye :)

Reply
avatar
Jumaat, Ogos 10, 2012 12:08:00 PTG delete

amboi bz .. ad mase nt moh leerr ke blog mee . hehe

Reply
avatar
IntaNBerliaN
AUTHOR
Jumaat, Ogos 10, 2012 1:46:00 PTG delete

thanks... ingatan yg baik utk sy..

Reply
avatar
are_lin@yu
AUTHOR
Jumaat, Ogos 10, 2012 1:49:00 PTG delete

sempat lg buat amalan berganda ;-)

Reply
avatar
Cik Nur
AUTHOR
Jumaat, Ogos 10, 2012 1:53:00 PTG delete

makin hampir di hari kemenangan, makin sibuk kan..
nur pun dah penat sebenarnya.. mata mgantukkk..dari sahur tadi tak tido lagii.huhuhu

Reply
avatar
Jumaat, Ogos 10, 2012 3:44:00 PTG delete

ramadhan semakin berlalu pergi..sedih..agaknya berpeluang lagiker nurul nak sambut ramadhan tahun de[an.insyaallah semoga boleh melaluinya sekali lagi,...amin=)

Reply
avatar
9n0L4
AUTHOR
Sabtu, Ogos 11, 2012 4:43:00 PTG delete

itulah yg sebaiknyaaaaaa. dah ketinggalan beberape juzuk ni. huhu.

Reply
avatar
teratak hati
AUTHOR
Ahad, Ogos 12, 2012 12:12:00 PG delete

Betul tu..sama2 tingkatkan amalan..

Reply
avatar

[PENAFIAN] : www.mreena.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.

Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.
ConversionConversion EmoticonEmoticon