Salam Lebaran Dari Masz Sidek

ENRTY MELEKAT 16 - 26 OGOS 2012...
SILA SCROLL KE BAWAH UNTUK ENTRY BARU...


Salam Lebaran Buat korang semua....
Selamat Hari Raya Maaf Zahir Dan Batin....
Mohon Di Ampun Salah dan Dosa...

Untuk Maklumat korong Entry Ni merupakan entry melekat
Mulai 16 Ogos 2012 Sehingga 26 Ogos 2012...
Aku CUTI RAYA...
Insya-Allah... kalau berkesempatan aku akan buat entry...
Tapi aku nak minta Maaf awal2 yer...
Aku mungkin kurang BW... kalau sempat aku akan BW...
Kalau tak sempat... hutang yer...
Dan hutang2 BW ni... Insya-Allah akan di bayar nanti... :D

Selamat Hari Raya Aidil Fitri...
Bila Makan Kek Raya...
Ingat2kan Saya Jugak Yer...
----------------------------------------------------------------------------------------------
Surprise Dari Mak Dara...
Terima kasih Mak Dara...
Previous
Next Post »

27 Komen

Write Komen
Rabu, Ogos 15, 2012 3:44:00 PTG delete

slmt hari raya juga sis..

samalah kt nanti ya..

Reply
avatar
Tinta Lana
AUTHOR
Rabu, Ogos 15, 2012 3:56:00 PTG delete

Lamanya masz cuti raya! best tu,huhuhu.

Untuk masz jugak..Salam Aidilfitri masz.. minta maaf kalau ada salah silap sepanjang berblog ni ya.. :)

Reply
avatar
izz iizza
AUTHOR
Rabu, Ogos 15, 2012 3:57:00 PTG delete

selamat hari raya..maaf zahir batin ya...hati-hati pulang ke kampung nnti..:)

Reply
avatar
Mira Adzlia
AUTHOR
Rabu, Ogos 15, 2012 4:04:00 PTG delete

Slmt ari raya utk akak sekeluarga

Reply
avatar
Cendol
AUTHOR
Rabu, Ogos 15, 2012 4:21:00 PTG delete

wahhh dia dh dpt surprise la!!selamat hari raya masz.hehe

Reply
avatar
are_lin@yu
AUTHOR
Rabu, Ogos 15, 2012 4:29:00 PTG delete

samalah ayu pun..salam aidilfitri dear..ati2 balik kpg ;-)

Reply
avatar
shedameor
AUTHOR
Rabu, Ogos 15, 2012 4:40:00 PTG delete

selamat hari raya aidilfitri :)

Reply
avatar
Chic Na
AUTHOR
Rabu, Ogos 15, 2012 8:41:00 PTG delete

selamat hari raya juga mas.
maaf zahir & batin.
Cik Na pun akan mula bercuti nanti. ;)

Reply
avatar
Khamis, Ogos 16, 2012 10:54:00 PG delete

Selamat Hari Raya Masz!Maaf Zahir Batin...

Reply
avatar
Mieya Atiera
AUTHOR
Khamis, Ogos 16, 2012 2:57:00 PTG delete

Selamat hari Raya, maaf zahir batin juga Sis

Reply
avatar
auni shahira
AUTHOR
Jumaat, Ogos 17, 2012 4:27:00 PTG delete

waa...selamat hari raya juga yee....
semoga gembira disamping keluaRga tersayang..^_^..

Reply
avatar
\\ Izzah //
AUTHOR
Jumaat, Ogos 17, 2012 8:48:00 PTG delete

Salam Lebaran drpd Izzah Ismail !
http://rahasiabelogaku.blogspot.com/ ^___^

Reply
avatar
Tinta Lana
AUTHOR
Jumaat, Ogos 17, 2012 9:30:00 PTG delete

Assalammualaikum masz ^_^

Aaa..lana nak ucapkan, Selamat Hari Raya Aidilfitri buat masz sekeluarga.. :)

Lana mohon maaf juga ya masz, utk semua salah silap lana, dan, kalau ada kekasaran bahasa sepanjang menulis diblog atau disini pun, maafkan lana juga ^_^

Untuk masz:
http://lianapm.blogspot.com/2012/08/eid-ul-fitr.html

Doakan perjalanan lana selamat ya masz..jaga diri baik2 raya ni, kita 'jumpa' kembali pas raya nanti ^_^

Reply
avatar
Woofer Storm
AUTHOR
Ahad, Ogos 19, 2012 6:57:00 PTG delete

slmt hari raya..maaf zahir dan batin yaa.

kuih raya jgn lupa pos ye.ehehee

Reply
avatar
Miss BaNu
AUTHOR
Selasa, Ogos 21, 2012 5:33:00 PG delete

slmt hari raya yer masz =)

Reply
avatar
Cikgu Ma
AUTHOR
Selasa, Ogos 21, 2012 11:06:00 PG delete

salam aidilfitri...best tak raya tahun ni? =)

Reply
avatar
aisya
AUTHOR
Khamis, Ogos 23, 2012 4:18:00 PTG delete

ya baruk lama bercuti.. bunyi kedak bena jak beraya ya.. hehe

Reply
avatar
C'Jai
AUTHOR
Sabtu, Ogos 25, 2012 12:29:00 PG delete

Slam Aidil Fitri.. Maaf zahir batin yeee...

Reply
avatar
Chic Na
AUTHOR
Sabtu, Ogos 25, 2012 10:45:00 PTG delete

thanks bagi kad raya mas.. ;)
http://thecoklatblog.blogspot.com/2012/08/terima-kasih-iii.html

Reply
avatar
N.Aima K
AUTHOR
Ahad, Ogos 26, 2012 1:38:00 PG delete


Selamat Hari Raya Maaf Zahir Batin dear

Reply
avatar
Isnin, Ogos 27, 2012 12:13:00 PG delete

Salam Aidilfitri! Buat para blogger di luar sana!! Jom join contest ini! 3 pemenang bertuah akan mendapat duit raya EDISI TERHAD sampul wajah saya!!;) Klik http://www.aimisyahirah.com/2012/08/contest-nak-duit-raya-cik-misya.html untuk maklumat lanjut.

Reply
avatar
Isnin, Ogos 27, 2012 11:25:00 PG delete

Salam Aidilfitri! Buat para blogger di luar sana!! Jom join contest ini! 3 pemenang bertuah akan mendapat duit raya EDISI TERHAD sampul wajah saya!!;) Klik http://www.aimisyahirah.com/2012/08/contest-nak-duit-raya-cik-misya.html untuk maklumat lanjut.

Reply
avatar

[PENAFIAN] : www.mreena.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.

Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.
ConversionConversion EmoticonEmoticon