SEGMEN : Bersama warna kegemaranku


Dapat jemputan dr tuan blog untuk Segmen ni...
Terima kasih atas jemputan yer...

Warna kegemaran aku ialah MERAH...

Dan ni Buktinya...

\/

\/

\/

Aku bertudung merah...
Masa ni aku pakai baju merah jugak... hehehe
KLIK SINI... aku ada buat entry...
Siap dgn lagu sekali... ;p

Hah... satu lagi...
Ni bukan nak menunjuk yer...
Nak buktikan yg aku suka warna merah...
Sarung Tab....

Yang akan di tag...
http://angellovesoldier.blogspot.com/
http://sharfynarzmiss.blogspot.com/
http://www.mialiana.com/

Tarikh Tutup : 30 September 2012

Nak Join Klik Banner kat atas yer... :D
Previous
Next Post »

14 Komen

Write Komen
Miss BaNu
AUTHOR
Rabu, Ogos 29, 2012 10:31:00 PG delete

sama la suka gak ngan warna merah heheehe

Reply
avatar
are_lin@yu
AUTHOR
Rabu, Ogos 29, 2012 10:32:00 PG delete

merah menawan,berani,agresif..hehe

Reply
avatar
Tinta Lana
AUTHOR
Rabu, Ogos 29, 2012 11:58:00 PG delete

Salam.

Hehehe, awl kenal masz da tau masz suka kaler ni.. ^_^

Reply
avatar
Wanieys
AUTHOR
Rabu, Ogos 29, 2012 12:12:00 PTG delete

selamat bersegmen mas...kad raya mas dh sam[ai tunggu entry k :)

Reply
avatar
Si Matatajam
AUTHOR
Rabu, Ogos 29, 2012 2:24:00 PTG delete

Amboi Merah menyalanya...,garang tu...

Reply
avatar
Deqla manjew
AUTHOR
Rabu, Ogos 29, 2012 3:02:00 PTG delete

mmg dah tau dah.. masz suka meyah...hikhik

Reply
avatar
IntaNBerliaN
AUTHOR
Rabu, Ogos 29, 2012 5:31:00 PTG delete

dulu sy xsk sesangat dgn warna merah.. last2 jd fav lak.. hihii.. tu la org kata, jgn terlalu xsuka kan :-)

Reply
avatar
chot ok..!
AUTHOR
Rabu, Ogos 29, 2012 6:00:00 PTG delete

good luck..sya tunaikn kate,follow sini -1171 :)thnk support yar..

Reply
avatar
Nurrul
AUTHOR
Isnin, September 10, 2012 8:13:00 PTG delete

Nurrul pun suka warna merah juga.. hehe ^^

Reply
avatar
Aten
AUTHOR
Jumaat, September 14, 2012 12:07:00 PG delete

follow dr segmen sme..follow aten balik tau..

http://atienstory0809.blogspot.com/2012/09/segmen-bersama-warna-kegemaranku.html

Reply
avatar
chot ok..!
AUTHOR
Isnin, Oktober 15, 2012 4:24:00 PTG delete

senarai peserta telah diupdate,bwre sini untuk cari pemenang pula.. :)

http://chot91.blogspot.com/2012/10/senarai-peserta-contest-bersama-warna.html

Reply
avatar

[PENAFIAN] : www.mreena.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.

Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.
ConversionConversion EmoticonEmoticon