Simpan Dulu Yer....


Ingatkan nak tukar header sebelum ni dgn yang kat atas ni...
Tapi memandangkan.... ada kawan2 yg kata kekalkan header lama...
So aku kekalkan jer... buat masa ni...
Esok2 tak tahu lagi... hehehe


p/s : aku tertarik dgn status seseorg rakan fb...

Sangat ramainya teman2 yg mengirimkan ucapan
"SELAMAT PANJANG UMUR"
Hakikatnya umur semakin PENDEK...
Hari INI, ESOK atau LUSA...
Semakin DEKAT kita dengan TARIKH KAMATIAN...
Yg sudah termeterai dalam SURAT PERJANJIAN...
Aduhai tertipunya pada ucapan selamat hari lahir...
Lalu selamatkah hari matiku

***Ya bila baca status ni... diakui usia kita semakin pendek...
Hanya angka pada umur tu je... yg nampak panjang***
Previous
Next Post »

16 Komen

Write Komen
izan mama mia
AUTHOR
Isnin, Ogos 06, 2012 4:14:00 PTG delete

cantik header baru...
mmg terfikir gak ayat pasal ucap selamat hr jd tu..iyalah..umur kan makin banyak...

Reply
avatar
Chic Na
AUTHOR
Isnin, Ogos 06, 2012 4:36:00 PTG delete

rajinnya tukar2 header.

ayat tu sgt menginsafkan. tq mas atas peringatan.

Reply
avatar
Isnin, Ogos 06, 2012 5:22:00 PTG delete

terasa and nak insaf kejap,, huhuu

Reply
avatar
Isnin, Ogos 06, 2012 5:46:00 PTG delete

"Khairukum man toola umruhu wakhairu amaluhu"

-sebaik2 kamu ialah yang panjang umurnya dan baik amalannnya..

semoga kita tergolong dlm golongan yang semakin dekat kematian..semakin banyak amalan..aamin

p/s : cantik2nya header...buat sendiri ek?

Reply
avatar
Hanif Idrus
AUTHOR
Isnin, Ogos 06, 2012 7:14:00 PTG delete

Aku tengok dua-dua header cantik...memang cantik..aku sampai sekarang tak der header sebab tak pandai buat header..ehehhe

Reply
avatar
eVa
AUTHOR
Isnin, Ogos 06, 2012 8:23:00 PTG delete

hmm bena pdh ktk..neyda pjg umo.. bila org pdh gya sepatutnya kta makin takut na ow.. huhuhu..

duak2 kck juak bh.. kmk pun mok tuka juak tp klak2 jak lok haha

Reply
avatar
Isnin, Ogos 06, 2012 10:06:00 PTG delete

dah cantik header tu...ehhehe...

betul la semakin pendek umur kita sebenarnya...

Reply
avatar
Cik Nur
AUTHOR
Isnin, Ogos 06, 2012 11:43:00 PTG delete

cantiklah header baru ni.. :)

yg bawah dia tu pun cantik...

nur suka dgn status tu, mbuat nur terfikir sekejap.. betul apa yg di katakan..

Reply
avatar
Cendol
AUTHOR
Selasa, Ogos 07, 2012 12:37:00 PG delete

aah kan..ye tak ye jugak ye Masz..betul tu.hakikatnye umur makin pndek.tapi takkan kita nak wish "umur makin pendek,sedia la kamu ye" hahaha

Reply
avatar
Cik Aini
AUTHOR
Selasa, Ogos 07, 2012 7:47:00 PG delete

setuju jugak :)
ucapan tu suma hanya sebagai doa..Allah yg menetukan segala2 nya :)

salam ramadhan Masz =p

Reply
avatar
Nyue
AUTHOR
Selasa, Ogos 07, 2012 10:07:00 PG delete

nyue setuju jugak....ucapan ibarat doa..kita mdoakan..biarpun sudah tertulis tarikh kematian sesorg itu..

Reply
avatar
Wanieys
AUTHOR
Selasa, Ogos 07, 2012 10:39:00 PG delete

a'a kan umur kita makin pendek bukan makin panjang

Reply
avatar
Selasa, Ogos 07, 2012 10:39:00 PG delete

cntikla dear..

p/s: toi2..suka ayat tu..

Reply
avatar
IntaNBerliaN
AUTHOR
Selasa, Ogos 07, 2012 12:05:00 PTG delete

a'aa betoi gak tu.. umo makin pendek..

Reply
avatar
izz iizza
AUTHOR
Rabu, Ogos 08, 2012 12:40:00 PTG delete

nampak dh tukar header tu...

cuba untuk fikir..masih panjang lagi umur kita untuk kita buat amalan sebanyak mungkin..:)

Reply
avatar

[PENAFIAN] : www.mreena.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.

Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.
ConversionConversion EmoticonEmoticon