Syawal 2012 # Bahagian Kedua

Bahagian kedua ni...
Aktiviti di petang Raya Ke-2...
Petang 2 Syawal tu...
Kitorang ada Family Photoshoot...
So persoalan... ada tak aku bergambar dgn semua family berjawab... ekh..
Harap korang semua tak lejuk tengok gambar family aku yer...
Sbb semua bajet macam retis bergambar... hehehe

Ini kali pertama kitorang gambar family ada tema warna..
Tahun2 sebelum ni tak de tema warna... main hentam jer... janji bergamba...
Tema tahun ni warna putih...
Putih melambangkan SUCI dan MURNI.... ceeewahhh...

Mula2 bergambar...  pakai kaki ayam jer... hehehe
Kerusi warna oren pun nampak... hehehehe

Lepas tu... Mak ngan Pak jer...
Bagi can mak pak gambar berdua...
Anak2 tak di benarkan kacau daun...

Haaaa... pastu giliran anak2 pulak...
Pose jgn tak pose...
Bajet diri, retis tadi kan... ;p

Pose punya pose...
Semua singit sebelah...
Macam menara Pisa pun ada gak...
hehehehe

Ok.... control ayu dan macho semua... SENYUM...

Gambar semua lagi sekali...
Garangnye muka adik lelaki aku...
Hah...Tengah tengok apa tu...
Yang paling tinggi dalam gambar...
Itulah adik lelaki merangkap anak bongsu...

Gambar bertiga...
Yang paling kecil... sila ke belakang....
Hahahaha...

Sekarang... sila susun macam tangga...
Kerusi oren nak masuk bergambar gak... ;p

Control ayu betul.... hehehehe

Ni aku bajet retis... siap posing sentuh dagu lagi.... 

Adik aku pun bajet diri retis... Yang ni kalau nak berposing... bagi jer dia... hehehe

Ni kakak aku.. Senyum kak senyum...

Ok sekian.. tu dia sesi bergambar...
Lain2 gambar utk entry lain... ;p
Gambar2 ni kredit kat Pak Cik Mahadi... Jiran depan rumah aku...
Dia memang juru gambar... selalu ambil gambar wedding...


lejuk => jemu
singit => condong
Previous
Next Post »

24 Komen

Write Komen
Selasa, Ogos 28, 2012 9:10:00 PG delete

muka sama semunya..hihi.. cntikla..jrg yg nak pakai putih ni..

Reply
avatar
dyabunga
AUTHOR
Selasa, Ogos 28, 2012 9:24:00 PG delete

muka masz sama mcm kakak masz..sekali tgk mcm kembar lah pula.

Reply
avatar
Selasa, Ogos 28, 2012 9:26:00 PG delete

baru nampak semua famili masz...muke adik ppuan masz tu lain dr yg lain lah...tak sama pun ngan adik beradik lain...

tudung masz tu tak tahan, cantik mang bajet artislah...

Reply
avatar
Misz Mieza
AUTHOR
Selasa, Ogos 28, 2012 9:38:00 PG delete

Lawa pulak tema putih ni.. Nampak suci jer.. MM tak pernah plak buat sesi photoshoot raya cani.. Bila pikir2 balik bagus jugak buat cani.. Nanti anak cucu boleh tengok.. Buat kenangan.. Ah, rugi betul.. Tahun depan nak buatlah.. InsyaAllah klu panjang umur..

Reply
avatar
izz iizza
AUTHOR
Selasa, Ogos 28, 2012 9:53:00 PG delete

sedondon putih cantiknya..iza pun baru nak berangan tangkap kt studio ni..hihi

Reply
avatar
Momo
AUTHOR
Selasa, Ogos 28, 2012 9:57:00 PG delete

cewah... nang bebena posing ya...haha

Reply
avatar
are_lin@yu
AUTHOR
Selasa, Ogos 28, 2012 10:37:00 PG delete

semua muka hampir sama ;-)..salam syawal dear ;-)

Reply
avatar
Selasa, Ogos 28, 2012 11:22:00 PG delete

salam sukses gan, bagi2 motivasi .,
Bersabarlah dalam bertindak agar membuahkan hasil yang manis.,.
ditunggu kunjungan baliknya gan .,.

Reply
avatar
Isabel Diaz
AUTHOR
Selasa, Ogos 28, 2012 12:17:00 PTG delete

bruw tawuk cm ney rupa mka tark.. hehe

Reply
avatar
rAIHan
AUTHOR
Selasa, Ogos 28, 2012 12:29:00 PTG delete

cantiknya berbaju kurung kaler putih. tak prnah ada. sbb kulit gelap. TT.TT

Reply
avatar
Cikgu Ma
AUTHOR
Selasa, Ogos 28, 2012 12:46:00 PTG delete

waa...canti nyer tema baju raya dia...

Reply
avatar
Cik Nur
AUTHOR
Selasa, Ogos 28, 2012 1:24:00 PTG delete

cantik2 semuanya..!
adik lelaki mas tu, susah betul nak senyumkan..
dan adik perempuan mas pula, lain muka dia dari mas dan kakak mas.. :)

Reply
avatar
lelamaisara
AUTHOR
Selasa, Ogos 28, 2012 2:39:00 PTG delete

oh tu die masz sidek...ayu orang nye..;)

Reply
avatar
Selasa, Ogos 28, 2012 4:26:00 PTG delete

yer, ada family photoshoot eh.. best ada jakk.. Jeless, tema semua putih. Nang kachakk. Mun family kmk, warna warni sikda tema. :P

Reply
avatar
Fienazzuki
AUTHOR
Selasa, Ogos 28, 2012 6:19:00 PTG delete

pandai si adik posing...
btw, putih!!!!
takut kotor la...
huhuhuhu.......

Reply
avatar
9n0L4
AUTHOR
Selasa, Ogos 28, 2012 8:55:00 PTG delete

kaler putih mmg cantik. match je dgn ape ape kaler kan. ;)

Reply
avatar
Si Matatajam
AUTHOR
Rabu, Ogos 29, 2012 1:51:00 PG delete

Cantiknya tema warna Putih ni..mmg berseri sangat...senyum pun manis2 semuanya...

Reply
avatar
Wanieys
AUTHOR
Rabu, Ogos 29, 2012 12:16:00 PTG delete

wah cantiknyer gambar raya mas...jeles hihihi

Reply
avatar
Deqla manjew
AUTHOR
Rabu, Ogos 29, 2012 3:06:00 PTG delete

terbaiklah foto raya masz... best la family sporting nk bergmbr..huhu

Reply
avatar

[PENAFIAN] : www.mreena.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.

Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.
ConversionConversion EmoticonEmoticon