cjj

Previous
Next Post »

30 Komen

Write Komen
Khamis, September 13, 2012 12:09:00 PTG delete

InshaAllah ^^
Bila ada rezeki berkahwin nnti jgn lpa memberi undangan xD

Reply
avatar
IntaNBerliaN
AUTHOR
Khamis, September 13, 2012 12:16:00 PTG delete

oo cjj.. biasa org guna pjj.. hihi

Reply
avatar
are_lin@yu
AUTHOR
Khamis, September 13, 2012 12:18:00 PTG delete

jika dia jodoh kita tak perlu risaukan dear..jh mna pn ttp akan bersama..semoga dipanjangkan jodoh ;-)

Reply
avatar
BERT
AUTHOR
Khamis, September 13, 2012 12:23:00 PTG delete

alololo... xpe kalo ada jodoh x kemana.. sy doakn mas dan buah ht dipnjangkan jodoh ye... aminnn.,..

Reply
avatar
Khamis, September 13, 2012 12:24:00 PTG delete

wah gitu..moga masz cepat bertemu jodoh dgn pilihan hati yer..:)

Reply
avatar
Tinta Lana
AUTHOR
Khamis, September 13, 2012 12:30:00 PTG delete

Salam.

Nak usik masz..phewwitttt,hehehe.

Masz..jarak bukan satu ketentuan. Yang dekat pun, belum tentu jodohnya sampai kesyurga.

Banyakkan berdoa..mohon petunjuk dariNYA..kalau sudah tertulis..memang tak kemana2.. :)

Reply
avatar
Cik Nur
AUTHOR
Khamis, September 13, 2012 12:39:00 PTG delete

Perghhhh..!
org mana mas...?

Nur sentiasa doakan kebahagiaan mas..
happy tgk kawan bahagia tau.. :)

Reply
avatar
Deqla manjew
AUTHOR
Khamis, September 13, 2012 12:52:00 PTG delete

sebnrnya ada baik dan buruknya CJJ ni.. cuma terpulang pd kita nak pilih yg mana.. kalo atas dasar percaya dan saling setia dan jujur, insyaAllah hbgn makin kukuh dan berkekalan. tp kalo tiada kepercayaan apatah lg mengkhianati cinta, tentu sja hbgn bergolak dan tak mustahil boleh terpts..smuanya pd diri kita sndri utk memilih yg mana. tp sejujurnya, jgn percaya 100% dan meletakkan hrpn terlalu tinggi, kelak jika kecundang, kita yg terlalu kecewa dan merana.

Reply
avatar
Khamis, September 13, 2012 1:05:00 PTG delete

erm..akak dulu pun cjj gak, sorang kl sorang kedah... alhamdulillah...jodoh tu ada, syukur2...

Reply
avatar
Wanieys
AUTHOR
Khamis, September 13, 2012 1:07:00 PTG delete

percaya dgn cjj :)...wani sampai skrg dh kawen pun still berjauhan :)

Reply
avatar
Nazayiena
AUTHOR
Khamis, September 13, 2012 2:25:00 PTG delete

Akak doakan hubungan masz dgnnya akan ke jinjang pelamin,amin....

Reply
avatar
Misz Mieza
AUTHOR
Khamis, September 13, 2012 9:25:00 PTG delete

InsyaAllah, jika benar dia jodoh yang dah tertulis sejak azali pasti satu hari nanti berakhir ke jinjang pelamin juga.. Sama2 kita doakan ye.. =)

Reply
avatar
Hanif Idrus
AUTHOR
Khamis, September 13, 2012 11:27:00 PTG delete

Cinta jarak jauh ...perlu kepercayaan kedua-dua

Reply
avatar
azievee
AUTHOR
Jumaat, September 14, 2012 8:30:00 PG delete

semoga berkekalan...bagi CJJ nie kepercayaan & kejujuran amat penting...

Reply
avatar
Mieya Atiera
AUTHOR
Jumaat, September 14, 2012 9:53:00 PG delete

Andai dah tertulis jodoh awak ngan dia, pasti tak ke mana. Akhirnya bakal bersatu juga nanti. Amin

Reply
avatar
aisya
AUTHOR
Jumaat, September 14, 2012 9:57:00 PG delete

kmk doakan ktk berbahagia slalu dgn cik abg ktk.. =)

Reply
avatar
Chic Na
AUTHOR
Jumaat, September 14, 2012 12:29:00 PTG delete

mmg agak susah kan. tp kepercayaan tu penting & jgn mudah bersangka buruk.

Reply
avatar
Jumaat, September 14, 2012 1:28:00 PTG delete

percaya & setia paling penting dlam CJJ ni hehehe

Reply
avatar
Deq's Qienz
AUTHOR
Jumaat, September 14, 2012 2:16:00 PTG delete

owhh kiteorg sini pgil PJJ..pekahwian, percintaan, pengajian jarak jauh..hehee

Reply
avatar
N.Aima K
AUTHOR
Jumaat, September 14, 2012 11:57:00 PTG delete

insyaallah..akak pula pjj :perkahwinan jarak jauh" hihihi..

Reply
avatar
Mummy Akmar
AUTHOR
Sabtu, September 15, 2012 9:00:00 PG delete

Salam Kenal Mas.

Wah tengah berputik cinta yer. Apa2 pon akak doakan semoga Mas memilih jodoh yg terbaik untuk Mas dan mendapat rahmat dari Allah.

Mummy dah done follow. Nanti rerajin singgah blog n follow back yea!

Take Care Dear Sis

Reply
avatar
haz
AUTHOR
Sabtu, September 15, 2012 6:07:00 PTG delete

bila dh kawen nanti jgn lupa jemput! hihi

Reply
avatar
9n0L4
AUTHOR
Ahad, September 16, 2012 7:37:00 PG delete

moge jarak ini menjaga kalian. ;)

Reply
avatar
Cinta Misteri
AUTHOR
Isnin, September 17, 2012 8:08:00 PTG delete

insyaAllah...org tua2 kata, jauh2 wangi. cuma cabarannya kuat skit, kenalah tahan, so okay jugak utk memantapkan diri bila h kawin nnti.

Reply
avatar
Cik Aini
AUTHOR
Selasa, September 18, 2012 5:28:00 PG delete

insyaallah
kalo mmg dah jodoh jauh mn pun ttp bertemu,kalo mmg bkn jodoh dekat sekalipun ttp x bersatu :)

Reply
avatar
Momo
AUTHOR
Selasa, September 18, 2012 9:56:00 PG delete

aisey..ecjj juak ka?? sama la kita.. kmk mpun di utara.. hahaha..anyway..smoga jodoh ktk berpanjangan..wewit...

Reply
avatar
Si Matatajam
AUTHOR
Khamis, September 20, 2012 3:40:00 PTG delete

Pernah dengaq PJJ ja CJJ ni pestaim tau..ha ha...

Reply
avatar

[PENAFIAN] : www.mreena.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.

Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.
ConversionConversion EmoticonEmoticon