Detik Yang Mencemaskan



Previous
Next Post »

46 Komen

Write Komen
dya bunga
AUTHOR
Isnin, September 24, 2012 11:14:00 PG delete

nasib baik jumpa..dia daki kt gunung mana?

Reply
avatar
Momo
AUTHOR
Isnin, September 24, 2012 11:25:00 PG delete

nasib bait temu..aish.... alhamdulilah..:)

Reply
avatar
Isnin, September 24, 2012 11:33:00 PG delete

yup dalam hutan 2 jam pun letih sbnarnya..sy pun penah hampir sesat kat gunung nuang...alhamdulillah semua selamat..

Reply
avatar
Isnin, September 24, 2012 12:28:00 PTG delete

Wahhh Bahaya tu..
gunung dkt mana ni?
nasib baiklah ad teknologi canggih tu alhamdulillah..

Reply
avatar
are_lin@yu
AUTHOR
Isnin, September 24, 2012 12:29:00 PTG delete

bhyanya cemas ayu baca..tp nsb baik dpt jumpa kn n line nset pn da..

Reply
avatar
Isnin, September 24, 2012 12:29:00 PTG delete

Alhamdulillah.. nasib x apa2..
tkut plak dgr org hilang smpai ari ni tak jmpe lgi

Reply
avatar
Isnin, September 24, 2012 12:53:00 PTG delete

KA mampu doakan yg terbaik aje. syukur semuanyer ok ye!

Reply
avatar
Isnin, September 24, 2012 1:16:00 PTG delete

Syukur alhamdulillah...dh slmt...

Reply
avatar
Si Matatajam
AUTHOR
Isnin, September 24, 2012 1:21:00 PTG delete

Alhamdulillah akhirnya dia selamat dan dilindungi Allah...

Reply
avatar
Isnin, September 24, 2012 1:57:00 PTG delete

alhamdulillah sidia selamat... kalau akak pun cuak...
dahlah dlm utan mcm2 ada...takot..

Reply
avatar
IntaNBerliaN
AUTHOR
Isnin, September 24, 2012 2:21:00 PTG delete

Ya Allah,... saya yang baca ni pun rasa sangat2 risau... alhamdulillah tak da kejadian yg buruk kan..

Reply
avatar
Isnin, September 24, 2012 2:40:00 PTG delete

alhamdulillah semuanya slmt akk..yui plak risau bc entry ni..

Reply
avatar
lelamaisara
AUTHOR
Isnin, September 24, 2012 2:41:00 PTG delete

fuhhhh..akak bace pon ikut risau...nasib tak da ape2...Alhamdulillah...

Reply
avatar
Tinta Lana
AUTHOR
Isnin, September 24, 2012 3:21:00 PTG delete

Assalammualaikum.

Masz..ya Allah masz..selamat takda pa2..kat gunung mana dia pergi masz?

Reply
avatar
boni kacak
AUTHOR
Isnin, September 24, 2012 3:48:00 PTG delete

ini kisah suami ke? alhamdulillah.. yang penting segalanya dah selamat...

Reply
avatar
Bui Junaidi
AUTHOR
Isnin, September 24, 2012 4:49:00 PTG delete

KMK BACA PUN SASPEN MASZ..NASIB BAIK XDA APA2 TJADI RAH GEREK KTK YA..SYUKUR ALHAMDULILLAH..

EH..EH..LAMAK KMK X DTG SITOK DH ADA GEREK MEMBER..HEHEHE

Reply
avatar
Mieya Atiera
AUTHOR
Isnin, September 24, 2012 6:08:00 PTG delete

Alhamdulillah. Nasib baik dia selamat.

Reply
avatar
Chic Na
AUTHOR
Isnin, September 24, 2012 6:27:00 PTG delete

Alhamdulillah semuanya selamat. bahaya jugak gunung tu ek.

Reply
avatar
~Cik Sweety~
AUTHOR
Isnin, September 24, 2012 6:47:00 PTG delete

syukurlah selamat..ciney nya hlg tek??

Reply
avatar
Ogy Nordin
AUTHOR
Isnin, September 24, 2012 10:20:00 PTG delete

Alhamdullilah takde apa-apa yang berlaku syukurlah..

Reply
avatar
Cinta Misteri
AUTHOR
Isnin, September 24, 2012 11:00:00 PTG delete

Alhamdulillah. Seb baik ada ipad. CiM dpt bygkn ank sedara dia brlari2 trcarì2 smbil pegan ipad redah belukar kesan jejak paklongnya.

Reply
avatar
Edy Fee
AUTHOR
Isnin, September 24, 2012 11:19:00 PTG delete

nasib baik la jumpe2..ish2..kna hati2 mandaki ni.tempat org
hehehe
yang best tu nasib baik bawak gadget.ehhehe berguna gak.ehe style la...boleh jd modal promote tab ni

Reply
avatar
BERT
AUTHOR
Selasa, September 25, 2012 8:38:00 PG delete

saya yang baca ni pon risau.. Alhamdulillah selamat sudah.. nasib baik ada teknologi boleh kesan dia.. syukrlah...

Reply
avatar
Mak Wardah
AUTHOR
Selasa, September 25, 2012 11:19:00 PG delete

Alhamdulillah, suspen aje akak baca...aduihh moga2 lepas ini urusan anda dan dia sentiasa dipermudahkan

Reply
avatar
Deqla manjew
AUTHOR
Selasa, September 25, 2012 12:41:00 PTG delete

fuhh alhamdulillah...x ksh la demam tu..janji dia selmt...moga dia cpt sembuh..kalo deqla risau 10x ganda kot...huhu

Reply
avatar
aisya
AUTHOR
Selasa, September 25, 2012 1:42:00 PTG delete

nasib bait xda pa2. sapa sik san nyawa mun dgr berita2 kedak tok.. huhu

Reply
avatar
Selasa, September 25, 2012 2:00:00 PTG delete

Salam.
kat gunung mana tu..Mana2 gunung pun berisiko utk sesat/hilang jika terleka.

Reply
avatar
Arina Shamsul
AUTHOR
Selasa, September 25, 2012 2:23:00 PTG delete



saya memahami apa yang kamu rasa waktu tu dear :) memang sedih dan panik :)

alhamdulillah semuanya selamat :)

Reply
avatar
Selasa, September 25, 2012 5:10:00 PTG delete

wah bahaya betul .. dah mcm dalam tv pulak .. tp neh yg betul2 .. alhamdulillah ... nasib baik jmpa .. yg xkmp tu kite tatau mcm mane nasib dy .. moga cepat sihat ..

Reply
avatar
eVa
AUTHOR
Selasa, September 25, 2012 10:44:00 PTG delete

MasyaAllah.. takut mek bc. tedah eyh.. bahya2.. alhamdulillah nya selamat pulang..

Reply
avatar
Rabu, September 26, 2012 11:39:00 PG delete

syukur la hubby akak dh dijumpai..
isy, dr ape yg akak crite, smpi kn sy pun jd cemas n tkut gak.. untung la ank sdare hubby akak tue bwk ipad & tangkas b'tindak ye..

Reply
avatar
Rabu, September 26, 2012 11:41:00 PG delete

oppss.. sori kak.. sy nie main bantai aje ckp die hubby akak. sori kalo salah, huhu~...

Reply
avatar
fizafantagirO
AUTHOR
Rabu, September 26, 2012 1:08:00 PTG delete

Alhamdullilah , dia selamat .. akk yg baca pun tahu mesti cemas sgt ms tu kan .. husband kwn pejabat akk , dia join aktiviti jungle tracking kt hutan xigt kt mana . pastu kene serangan jantung . meninggal . kawan ofis akk duk ngandung anak sulong , br je kawen . yg kesiannya , dah 2 hari suami dia meninggal br dia th .. last month masuk kosmo ..

Reply
avatar
Cik Nur
AUTHOR
Rabu, September 26, 2012 3:43:00 PTG delete

nasib baik selamat di temui..
mcm mana keadaan dia skarang..?

Reply
avatar
Rabu, September 26, 2012 4:52:00 PTG delete

ishh memang cemas la kan..alhamdulillah dh jumpa..moga semua nye baik2 aje yer masz

Reply
avatar
9n0L4
AUTHOR
Rabu, September 26, 2012 11:21:00 PTG delete

ya Allah. siannye. mesti tak senang duduk kan. bace pun rase cemas ni.

Reply
avatar
Khamis, September 27, 2012 3:53:00 PTG delete

isyk takut lak baca terut cemas..mmg klau daki gunung ada doa perlindung diri dari benda cenggini..alhamdulillah semuanya ok

Reply
avatar
Jumaat, September 28, 2012 10:42:00 PG delete

alhamdulillah...
moga si dia cepat sembuh:)

Reply
avatar
dya bunga
AUTHOR
Isnin, Oktober 01, 2012 1:07:00 PTG delete

takut plak nk daki gunung..dia daki gunung apa?

Reply
avatar
Ain Dzaya
AUTHOR
Isnin, Oktober 01, 2012 9:39:00 PTG delete

sis!! ta dapat masuk pun...ke salah pasword.. yang nie kan..

masz sidek

asal takleh masuk..urrgghhh!

Reply
avatar

[PENAFIAN] : www.mreena.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.

Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.
ConversionConversion EmoticonEmoticon