Jawapan # Wajah... Tajamkan Minda...

Semalam aku ada buat entry...
Dan ini jawapannya...

Ada 10 Wajah....

Tahniah kepada yg meneka dengan cepat dan betul...
Ni senarai yg meneka dengan betul....

Chenta Eyfa Latieyfa
#ciksuzlin
lelamaisara
Queenie
Kesuma Angkasa
Haryati Faizal
Chic Na
Mieya Atiera
aisya
boni kacak
izz iizza
rAIHan
Tinta Lana
AmirFX
Cik Aini
Gen2Merah
azievee

Dan insya-Allah petang nanti... aku akan review blog 2 yg terpantas iaitu
Chenta Eyfa Latieyfa & #ciksuzlin dalam satu entry...
Dan kepada yg lain... terima kasih kerana sudi meneka...
lain kali aku buat lagi... :D
Previous
Next Post »

24 Komen

Write Komen
Cik Nur
AUTHOR
Rabu, September 05, 2012 2:22:00 PTG delete

nur teka 9...hihihi..

alhamdulillah, nur sihat mas, cuma skarang ni badan lemah2 lagi.. demam kura2..huhuhuhuh

Reply
avatar
Deqla manjew
AUTHOR
Rabu, September 05, 2012 2:49:00 PTG delete

lorh..salah rupanya..x cukop tajam mata deqla...hihihi...eh mata ke minda? haha

Reply
avatar
Wanieys
AUTHOR
Rabu, September 05, 2012 3:10:00 PTG delete

tahnia pd semua..eh wani telepas ker entry tu huhu

Reply
avatar
Rabu, September 05, 2012 3:51:00 PTG delete

ei...kite pun jawab betul tau....hehehehe

Reply
avatar
Tinta Lana
AUTHOR
Rabu, September 05, 2012 3:58:00 PTG delete

Salam.

Hahahahah, yes! Aku betoi! hahahaha, suka giler plak, hek3.

5x kira tau masz, ^o^

Reply
avatar
boni kacak
AUTHOR
Rabu, September 05, 2012 4:31:00 PTG delete

yeah yeah. betul. tahniah kepada diri sendiri..hehehe

Reply
avatar
IntaNBerliaN
AUTHOR
Rabu, September 05, 2012 8:50:00 PTG delete

eh, ada 10 je ke... tak silap sy dah 2x sy tgk entry camni.. dia kata sepatutnya ada 13 wajah tp sy pun jumpa 10 je.. hihii.. tp ada org jumpa 11 wajah :-)

Reply
avatar
IntaNBerliaN
AUTHOR
Rabu, September 05, 2012 8:56:00 PTG delete

eh jap2.. tiba2 plak sy jumpa 2 wajah lg.. hihi

1 : dkt ats kepala wajah no 1... wajah tu mengadap ke atas..

2 : wajah tu ada dkt kepala antara wajah no 3, 4 & 5... wajah tu mengadap ke arah kepala wajah 3 4 n 5

lg 1 wajah xjumpa plak.. :-)

Reply
avatar
Gen2Merah
AUTHOR
Rabu, September 05, 2012 9:29:00 PTG delete

walaweh, ingatkan saya yang paling awal pagi jawapan yg tepat.. rupanya yang kedua terakhir... ekekeke..

nice...

Reply
avatar
Rabu, September 05, 2012 9:35:00 PTG delete

eh, bukan 11 ke? hehe...
terlebih genius tok..=D

Reply
avatar
Errah
AUTHOR
Khamis, September 06, 2012 8:15:00 PG delete

ala br sempat nk bw..terlmabat la plak..tahniah semua

Reply
avatar
duniafana
AUTHOR
Khamis, September 06, 2012 8:30:00 PG delete

eh ada sebelas la.tepat2 dekat no. 3 yang awak tanda tu...

Reply
avatar
lelamaisara
AUTHOR
Khamis, September 06, 2012 12:38:00 PTG delete

yeaaahhh....betul jugak akak jawap....:)

Reply
avatar
Khamis, September 06, 2012 9:55:00 PTG delete

Kalau ku cuma dapat teka 6 mungkin.. hahah

Reply
avatar
Jumaat, September 07, 2012 7:51:00 PG delete

terlepasss entri nie kalau tak mesti bleh jawab tapi tak tentu betul lagi.hahaha

Reply
avatar
Jumaat, September 07, 2012 8:31:00 PG delete

x sempat :) yup banyak jugak ye gambar muka...

Reply
avatar

[PENAFIAN] : www.mreena.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.

Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.
ConversionConversion EmoticonEmoticon