Kad Raya 2012 # Deqla & Aima

Alhamdulillah... semalam aku balik kerja...
Kakak aku kata ada kad untuk aku...
Cepat jer aku nak tengok....
Rupanya kad raya dari Deqla dan Diari Aima

 Kad ni dari Deqla...
Memang rajin Deqla ni...
Gunting dan tampal...
 ________________________________________________________________

 Kad ni pulak dari Diari Aima...
Siap ada pantun lagi...

Kalau ada jarum yg patah,
Jangan simpan di dalam hati,
Kalau ada silap dan salah,
Jangan simpan di dalam hati...

Kepada Deqla dan Diari Aima...
Terima kasih banyak2...
Sudi kirimkan kad raya untuk saya....
Previous
Next Post »

17 Komen

Write Komen
BERT
AUTHOR
Jumaat, September 07, 2012 9:51:00 PG delete

banyaknya masz dapat kad.. mesti rmai kawan ni hehe

Reply
avatar
Jumaat, September 07, 2012 10:24:00 PG delete

Dapat lagi kad raya...glamour betul masz..

Reply
avatar
Deqla manjew
AUTHOR
Jumaat, September 07, 2012 10:53:00 PG delete

alhamdulillah smpai pun yg ni.. hihi..deqla bkn rajin tp sbb ada masa lebih kat umah, tu yg deqla gunting2 dan tampal.. xde keje.. hihi :)

Reply
avatar
Tihara
AUTHOR
Jumaat, September 07, 2012 12:16:00 PTG delete

cantik2 lah kad raya..thn depan nak buat segmen kad raya laa..hehe :)

Reply
avatar
Jumaat, September 07, 2012 12:25:00 PTG delete

Kreatifnya kad raya yg dpt ;D
tahniah ya ^^

Reply
avatar
Wanieys
AUTHOR
Jumaat, September 07, 2012 12:38:00 PTG delete

wah bestnyer mas dpt kad raya lg hihii

Reply
avatar
Cik Nur
AUTHOR
Jumaat, September 07, 2012 12:46:00 PTG delete

masing lagi mood rayakan.. :)

psst..nur sentiasa doakan kebahagiaan kawan... jgn lupa beritahu nur ye.. :)

Reply
avatar
N.Aima K
AUTHOR
Jumaat, September 07, 2012 2:30:00 PTG delete

alhamdulillah sampai dah kad..tp malulah tulisan buruk dah kena publish kat cni wahahahaha

Reply
avatar
Edy Fee
AUTHOR
Jumaat, September 07, 2012 2:52:00 PTG delete

edy dpt gak sikit kad raya dr blogger.hehe

Reply
avatar
boni kacak
AUTHOR
Jumaat, September 07, 2012 3:52:00 PTG delete

wah..bestnya.. dapat banyak kad raya.. :)

Reply
avatar
Chic Na
AUTHOR
Jumaat, September 07, 2012 3:53:00 PTG delete

waa masih dpt kad raya. bestnya..

Reply
avatar
9n0L4
AUTHOR
Sabtu, September 08, 2012 12:32:00 PG delete

sume GFS ehhh. terbaikkkk. ;)

Reply
avatar
Yana Libra
AUTHOR
Selasa, September 11, 2012 7:24:00 PG delete

sy pun br dpt kad raya kak aima..hehe~

Reply
avatar

[PENAFIAN] : www.mreena.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.

Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.
ConversionConversion EmoticonEmoticon