Ku Pilih Hatimu

Sengaja tepek gambar sendiri....


Ku pilih hatimu
Tak ada ku ragu
Mencintamu... adalah hal yang terindah
Dalam hidup ku ohh... sayang...
Kau detak jantung hatiku...

Setiap nafasku
Hembuskan namamu
Sumpah mati
Hati ingin memilih mu
Dalam hidup ku.. ohh sayang..
Kau segalanya untukku...

Jangan lah jangan 
Kau sakiti cinta ini 
Sampai nanti
Di saat ragaku
Sudah tidak bernyawa lagi
Kan menutup mata ini
Untuk yang terakhir

Tolonglah jangan 
Kau sakiti hati ini
Sampai nanti
Di saat nafasku sudah
Tidak berhembus lagi
Kerna sungguh cinta ini..
Cinta sampai mati...

p/s : melayan mood jiwang...
Previous
Next Post »

26 Komen

Write Komen
fizafantagirO
AUTHOR
Khamis, September 06, 2012 3:56:00 PTG delete

pewitttttt . hihihi . ku jua mencintaimuuu .. :p

Reply
avatar
Khamis, September 06, 2012 4:03:00 PTG delete

wiwitttt!!!!
kacak na ktk eyh!(^_-)

Reply
avatar
dyabunga
AUTHOR
Khamis, September 06, 2012 4:08:00 PTG delete

dya pun layan mood jiwang masz..hihihih

Reply
avatar
QasehnyaRania
AUTHOR
Khamis, September 06, 2012 4:12:00 PTG delete

OOOHHH..LAYAN JIWANG SEKALI SEKALA OK LA..HEHE

http://lobaksusue.blogspot.com/2012/09/ketupat-daun-buluh-penah-makan-ke.html

Reply
avatar
ayut
AUTHOR
Khamis, September 06, 2012 4:45:00 PTG delete

ewahh..hati berbunga ni :D

Reply
avatar
ayut
AUTHOR
Khamis, September 06, 2012 4:49:00 PTG delete

join jgn tak join :) sempat lg ni nak msuk 200 kan :)

Reply
avatar
Cik Nur
AUTHOR
Khamis, September 06, 2012 4:52:00 PTG delete

perasaan inikah yg buat hati mas bedegup2..?
seakan2 ada berita baik mahu di smpaikanlah...

tak sabar nur nak tahu....cepatlaa...hihih

Reply
avatar
Gen2Merah
AUTHOR
Khamis, September 06, 2012 4:58:00 PTG delete

wahh, ini ke rupa si penulis.. Masz memang manis manis madu orang nya.... salam kenal.. eheheh

Reply
avatar
Chic Na
AUTHOR
Khamis, September 06, 2012 6:52:00 PTG delete

jiwang lak harini ye mas. ;)

Reply
avatar
boni kacak
AUTHOR
Khamis, September 06, 2012 7:31:00 PTG delete

wow..puitis btul ayat2 ni.. napo ni. jiwa masih kacau lagi ke?ehehe

Reply
avatar
Ena's Palace
AUTHOR
Khamis, September 06, 2012 7:33:00 PTG delete

haaa...baru dapat tgk orgnyer...selama ni dpt tgk kartun kat header tu jer...tomey jugak masz nih kan...senyum2 la tuh!

Reply
avatar
Jumaat, September 07, 2012 7:51:00 PG delete

amboi berjiwang jiwangan..lawa pic kat atas2 dik=)

Reply
avatar
aisya
AUTHOR
Jumaat, September 07, 2012 8:02:00 PG delete

gambar ya kacak..
tok lagu nak? lagu apa owh? hehe

Reply
avatar
BERT
AUTHOR
Jumaat, September 07, 2012 8:33:00 PG delete

amboiii masz.. jiwangnye huhu

Reply
avatar
Wanieys
AUTHOR
Jumaat, September 07, 2012 12:39:00 PTG delete

lagu ke puisi ker apa ni mas hihi....

Reply
avatar
IntaNBerliaN
AUTHOR
Jumaat, September 07, 2012 4:13:00 PTG delete

sekali sekala layan jiwang.. :-)

Reply
avatar

[PENAFIAN] : www.mreena.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.

Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.
ConversionConversion EmoticonEmoticon