Wajah... Tajamkan Minda...

Alhamdulillah...
Emosi aku hari ni lebih baik dari semalam...
Dan terima kasih atas perhatian korang...
Sangat terharu....


Gambar kat atas ni....
Aku nak korang teka berapa wajah yg ada dalam pokok tu...
Sesiapa yg dapat teka dengan betul....
(siapa cepat dan tepat) - 2 yg betul
Aku akan promote blog dia...
"Entry melekat selama 1 minggu"
Buat masa ni.... tu jer yg aku mampu...
Tempoh meneka sehingga esok 5 Sept 2012 jam 12 tengah hari...
Previous
Next Post »

29 Komen

Write Komen
Selasa, September 04, 2012 3:24:00 PTG delete

10..btol tak..pernah tgok sblm nih tapi dah lama dah..lupe..hehehe..

Reply
avatar
Queenie
AUTHOR
Selasa, September 04, 2012 3:32:00 PTG delete

ada 9 wajah, betul ker?
hehe...

Reply
avatar
Queenie
AUTHOR
Selasa, September 04, 2012 3:33:00 PTG delete

eh chop! chop!

ada 10!!

ekekeke...

Reply
avatar
Selasa, September 04, 2012 4:27:00 PTG delete

dh ok ye masz....
yati teka ada 10 wajah yg ada kat pokok tu...

Reply
avatar
Chic Na
AUTHOR
Selasa, September 04, 2012 4:53:00 PTG delete

Alhamdulillah.

nak teka lah. 10 faces. ;)

Reply
avatar
Tinta Lana
AUTHOR
Selasa, September 04, 2012 9:29:00 PTG delete

Salam.

Lame tak main benda camni,hehehe.

Aaaa..lana cuma nampak 10 je masz, betoi tak,betoi tak? >_<

Reply
avatar
Cik Aini
AUTHOR
Rabu, September 05, 2012 2:46:00 PG delete

10 wajah..
btul x?
=)

jg kesihatan elok2 ye..take care selalu tau =)

Reply
avatar
Gen2Merah
AUTHOR
Rabu, September 05, 2012 5:39:00 PG delete

pemerhatian minda yang tajam----> wajah di atas ada 10... ehehehehe

syukurlah masz dah tenang.. semoga segalanya akan baik2 saja.. amin

Reply
avatar
Wanieys
AUTHOR
Rabu, September 05, 2012 3:11:00 PTG delete

lor entry ni nampaknye dh telepas hihihi

Reply
avatar

[PENAFIAN] : www.mreena.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.

Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.
ConversionConversion EmoticonEmoticon