Happy Birthday Wanieys Qalief

51 comments


Untuk Mama Qalief...........
HAPPY BIRTHDAY
Semoga panjang umur.....
Dimurahkan rezeki...
Berbahagia bersama keluarga tersayang.......
Dan
Semoga segala apa yg diimpikan 
dimakbulkan oleh ALLAH swt......



Next PostCatatan Terbaru Previous PostCatatan Lama Laman utama

51 ulasan:

  1. amin moga doa itu diperkenankan utk k.waniey ;-)

    BalasPadam
  2. hepi besday jugak untuk wanieys..moga panjang umur dan murah rejeki...

    BalasPadam
  3. Amin.. Selamat menyambut ulangtahun kelahiran jugak buat ibu Qalief! ^__^

    BalasPadam
  4. Nice blog :)
    salam kenal sobat :)
    bagi - bagi motivasi
    semoga bisa jadi semangat
    Senyuman adalah sedekah yang indah, karena dengan sedekah senyuman, manusia takkan pernah merasa berhutang apa-apa dan tak kan membuat orang lain merasa terhina
    ditunggu kunjungan baliknya yaa :) terima kasih ....

    BalasPadam
  5. Nice blog :)
    salam kenal sobat :)
    bagi - bagi motivasi
    semoga bisa jadi semangat
    Senyuman adalah sedekah yang indah, karena dengan sedekah senyuman, manusia takkan pernah merasa berhutang apa-apa dan tak kan membuat orang lain merasa terhina
    ditunggu kunjungan baliknya yaa :) terima kasih ....

    BalasPadam
  6. jalan² smbil golek² tgk n3 yang serupa.hehee hapi besday wanie :)

    BalasPadam
  7. saya pun dah UP entri ;)

    Salam ziarah!!

    BalasPadam
  8. tima kasih mas..wah terharu rasa org buat entry wish besday hehe..sayang mas ketat2..nah wani bagi ♥♥♥♥♥♥ kat mas :-)

    BalasPadam
  9. happy birthday buat beliau..semoga dipanjangkan umur, dimurahkan rezeki dan sentiasa dilimpahi kebahagiaan sampai bila2..amin..

    BalasPadam
  10. bestnya waniey dapat banyak ucapan hehe

    BalasPadam
  11. happy birthday waniey...semoga dimurahkan rezeki hendaknye...

    BalasPadam
  12. Happy birthday waniey..byk entry pasal birthday waniey..

    BalasPadam
  13. selamat ulangtahun..moga-moga dipanjangkan umur dan dimurahkan rezeki..amin

    BalasPadam
  14. sengeh lebor la waniey duk ngadap entri bday die. hee. susahla nak tgk entri lame kamu dear. :)

    BalasPadam
  15. hepi besday Waniey :)

    lama Masz menyepi..
    sihat ke?

    BalasPadam
  16. selamat ulangtahun kelahiran waniey....

    BalasPadam
  17. hepi belated besday utk kak Wanieys~ :)

    BalasPadam
  18. Nice blog :)
    salam kenal sobat :)
    bagi - bagi motivasi
    semoga bisa jadi semangat
    Senyuman adalah sedekah yang indah, karena dengan sedekah senyuman, manusia takkan pernah merasa berhutang apa-apa dan tak kan membuat orang lain merasa terhina
    ditunggu kunjungan baliknya yaa :) terima kasih ....

    BalasPadam
  19. Nice blog :)
    salam kenal sobat :)
    di tunggu kunjungan balik.nya ya !terimakasih ...

    BalasPadam
  20. happy besday mama qhalief..lama betul tak singgah sini sejak masuk belajar nie..huehue

    BalasPadam
  21. happy besday mama qhalief..lama betul tak singgah sini sejak masuk belajar nie..huehue

    BalasPadam
  22. nice day :)
    hargailah hari kemaren,
    mimpikanlah hari esok,
    tetapi hiduplah untuk hari ini.
    bagi-bagi motivasinya yaah...

    BalasPadam
  23. salam,akak :) :)
    cendol dtg ni.apa kabar kak?
    ^________^

    BalasPadam
  24. Hi.. aslkum.. u have so nice blog ...bleh sy follow u? if can pls follow me back ya.. thx =_=
    http://slapmestore.blogspot.com/

    BalasPadam
  25. salam ziarah...

    alif datang nak bagi hadiah..

    http://bloggeralif.blogspot.com/2013/02/doodle-untuk-masz.html

    BalasPadam
  26. nice day :)
    Bermimpilah tentang apa yang ingin kamu impikan,
    pergilah ke tempat-tempat kamu inginkan,
    Jadilah seperti yang kamu inginkan,
    karena kamu hanya memiliki satu kehidupan
    dan satu kesempatan untuk melakukan hal-hal
    yang ingin kamu lakukan

    http://www.nolimitadventure.com/

    BalasPadam
  27. blogger, jom join!

    http://lotsoflovebyshakira.blogspot.com/2013/07/wang-tunai-rm5000-untuk-blogger.html

    BalasPadam

Terima Kasih Sahabat-Sahabat Yang Sudi Datang Komen Di Teratak Ini...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...