Wanita Terbahagia Di Dunia


Assalammualaikum...
Nak merapu pagi ni jap....
"BAHAGIA" impian setiap wanita termasuk aku..
Tapi mana nak cari bahagia tu..
Dan bahagia dari sudut apa...
PARAS RUPA, HARTA atau HATI BUDI..
Ada yang nampak bahagia dari LUARAN.. Tersenyum, bergelak ketawa tapi hati MENANGIS SAYU..
Kalau bahagia sebab paras rupa.. lama2 berkedut juga muka tu, tua mengikut peredaran waktu dan usia...
Kalau bahagia sebab harta, bukan boleh bawa mati pun kan.. tapi tak de harta macam mana nak hidup.. Taraf hidup makin tinggi sekarang.. semua kena ada DUIT, DUIT dan DUIT.. Hidup di dunia yang makin moden memang banyak dugaan, cobaan dan cabaran...
HATI BUDI kena jaga, banyak hasutan yang cuba mencemarkannya.. Cara nak menjaga hati budi supaya sentiasa bersih.. Jagalah Hubungan Kita dengan Allah.. Insya Allah akan terpeliharalah Hati kita..
Dan Insya Allah.. Setiap apa yang kita lakukan dengan niat IKHLAS kerana ALLAH SWT.. Kita akan jadi WANITA TERBAHAGIA DI DUNIA... bukan di dunia saja, Insya Allah.. DI AKHIRAT juga.. AMIN..


psssttt : tajuk ada kena mengena dengan gambar tak... mestilah ada hehehe.. Hubungan yang Halal di jaga dengan baik supaya kekal di dunia sampai ke tua dan ajal menjemput.. Dan paling membahagiakan apabila hubungan yang halal itu bersatu juga di akhirat... 
**************************************
Wanita Terbahagia Di Dunia - Bunga Cinta Lestari

Jujur ku mengakui... Pantas ku beri... Seribu pujian buat kamu
Jauh di dalam hati... Selalu ku rasa.... Bersyukur aku mengenangmu
Kerna cinta dari kamu... Jadikan aku... Wanita terbahagia di dunia
Bersama kamu... Ku jadi tahu... Artinya waktu... Lebih berharga dari harta di dunia
Bersama kamu... Ku rasa jauh... Lebih mengerti... Arti cinta tanpa harus mengucapkan cinta
Kamu ku yakin tahu... Ku yakin sama... Tujuanmu dengan tujuanku
Jauh di dalam hati... Selalu ku rasa... Bersyukur aku mengenangmu
Kerna cinta dari kamu... Jadikan aku... Wanita terbahagia di dunia
Bersama kamu... Ku jadi tahu... Artinya waktu... Lebih berharga dari harta di dunia
Bersama kamu... Ku rasa jauh... Lebih mengerti... Arti cinta tanpa harus mengucapkan cinta
Bersama kamu... Ku jadi tahu... Artinya waktu... Lebih berharga dari harta di dunia
Bersama kamu... Ku rasa jauh... Lebih mengerti... Arti cinta tanpa harus mengucapkan cinta
Bersama kamu... Ku rasa jauh... Lebih mengerti... Arti cinta tanpa harus mengucapkan cinta

Previous
Next Post »

3 Komen

Write Komen
Rabu, Mac 25, 2015 1:25:00 PTG delete

bahagia tu subjektif.. cik en pon nk merasa bahagia di dunia dan akhirat

Reply
avatar
AkuBiomed
AUTHOR
Rabu, Mac 25, 2015 3:19:00 PTG delete

Cari dan terus mencari. Insyallah akan jumpa. :)

Reply
avatar
aRz MoHa
AUTHOR
Ahad, Mac 29, 2015 5:54:00 PTG delete

bahagia itu apabila kita bersyukur dengan apa yang ada

Reply
avatar

[PENAFIAN] : www.mreena.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.

Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.
ConversionConversion EmoticonEmoticon