CENDOL MAMI : REVIEW FOOD

Cendol Mami : Semalam sebelum balik rumah, aku dan adik aku singgah sini... Asal lalu jalan ni mesti tengok ramai kereta kat situ.. Kalau dah ramai orang, mestilah sedap.. 


Sampai kat situ, perkara pertama aku buat bukan cari meja kosong.. hehe.. aku ambil gambar dulu... haha nasib baik ada meja kosong.. makin petang makin banyak pelanggan datang.. ada yang sanggup tunggu sampai ada meja kosong.. dan kalau tak sanggup tunggu, boleh tapau je.. makan kat rumah..


Tarikan utama adalah Cendol dan Rojak Buah..
Cendol ada macam-macam... Cendol Biasa, Cendol Pulut, Sendol Durian dan Cendol Jagung, 


Ni yang aku dan adik aku oder.. Cendol Pulut dan Cendol Biasa.. Dan Rojak Buah..
Nak tahu sedap ke tak, kenalah rasa sendiri... 


Lokasi  : Cendol Mami (Gita, Berhampiran Bolhassan Trading), Kuching, Sarawak
Masa Buka : 11 Pagi - 6 pm
Previous
Next Post »

1 Komen:

Write Komen
HE.RE. K.NOT
AUTHOR
Ahad, April 05, 2015 3:31:00 PG delete

Yummm! Kelak mun kamek balit Kuching mok pergi sitok lah.. TQ Reena <3

Reply
avatar

[PENAFIAN] : www.mreena.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.

Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.
ConversionConversion EmoticonEmoticon