Roti Tabur Milo

As salam.. Selamat berhujung minggu.. Hari istirehat, menghabiskan masa bersama keluarga.. Manfaat masa bersama-sama..

Pagi tadi tak tahu nak sarapan apa. Dalam kepala fikir apa yang ada untuk di makan.. Teringat semalam abang ada beli Milo dan roti.. Dalam peti sejuk ada susu manis..

Apa lagi otak pun bergeliga nak makan roti tabur milo.. Nak buat senang je. Sapukan susu manis kat roti.. Lepas tu taburkan Milo.. Jangan banyak sangat susu sebab milo pun manis juga.. 
SIAP DAN BOLEH DI MAKAN.. 
BISMILLAHIRAHMANIRAHIM..


Previous
Next Post »

1 Komen:

Write Komen
dya bunga
AUTHOR
Isnin, April 13, 2015 4:30:00 PTG delete

yumm..yumm.. feveret dya tu..milo tabur.. ni yg rasa blik kjp lgi nk buat jgk..hehe

Reply
avatar

[PENAFIAN] : www.mreena.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.

Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.
ConversionConversion EmoticonEmoticon