Monster's Crazy Crunchy with RAINBOW Bubble Rice!


MONSTER'S CRAZY CRUNCHY with RAINBOW buble rice!

Kepada pengemar coklat-coklat kat luar sana.. Pernah dengar tak produk MCC..
Dengar nama je dah tergoda.. bila rasa terus jatuh cinta..
Keenakkan nya sampai korang menjilat bibir.. 

MONSTER'S CRAZY CRUNCHY (MCC) versi RAINBOW
Merupakan produk keluaran anak muda tempatan.
MCC sangat SEDAP, RANGUP dan SENANG DIGAUL.
Sangat mudah.. korang cuma perlu terbalikkan balang MCC  dan RENDAM dalam air panas selama 1-2 minit untuk mencairkan coklat di dalam balang..
Selepas itu GAUL sebati dan siap untuk di makan.. MUDAHKAN..


Cara nak oder :
Hotline MCC 013-889 0044 (whatsapp)

Korang juga boleh melayari :
Instagram : @crazycrunchyofficial
 Website : www.crazycrunchy.com

Harga Sebalang MCC ni RM7.. 
Sangat murah dan SANGAT SEDAP..





Previous
Next Post »

2 Komen

Write Komen
Amy J
AUTHOR
Jumaat, Mei 29, 2015 1:10:00 PG delete

pergh nampak sedap la pula tengok. alahai, dah la malam2 ni.. lapor jadinya

Reply
avatar
aRz MoHa
AUTHOR
Isnin, Jun 01, 2015 10:13:00 PG delete

penggemar coklat mesti kena cuba

Reply
avatar

[PENAFIAN] : www.mreena.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.

Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.
ConversionConversion EmoticonEmoticon