#Cabaran20Hari RESEPI HIDANGAN SAHUR PALING RINGKAS

#Cabaran20Hari RESEPI HIDANGAN SAHUR PALING RINGKAS

Assalammualaikum...
12 Ramadhan, hari ke 3 #Cabaran20Hari Puasa/Raya 2015
Tajuk untuk cabaran ke tiga ialah RESEPI HIDANGAN SAHUR PALING RINGKAS


RESEPIHIDANGAN SAHUR PALING RINGKAS...
Alhamdulillah.. ahli keluarga aku bukan jenis yang cerewet makan...
Apa yang di hidangkan, dia org makan...
Air pula, sekadar air teh panas dan air putih..

Resepi yang paling ringkas pernah aku buat senang sangat...

Bahan-bahan : 
Telur, nugget dan sosej....

Cara-cara nak masak...
Pecahkan telur, masukkan sedikit garam dan pukul..
Panaskan kuali dan masukkan sedikit minyak masak..
Masukkan telur yang di pukul tadi..
Terbalikkan apabila kekuningan dan angkat bila sudah masah..
Siap.. TELUR GORENG...
Untuk nugget dan sosej..
Goreng sehingga masak dan siap...

Dan KURMA tidak dilupakan...
Tak kira sahur atau berbuka..
Makan lah kurma..

hehehe...

tengok gambar ni.. rasa teringin nak buat untuk sahur nanti..

#Cabaran20Hari
#kelabbloggerbenashaari
#bloggerborneo
#exchangefeedgroup
#bukansekadarblogger
#bukansembangkosong
Previous
Next Post »

6 Komen

Write Komen
aizamia3
AUTHOR
Isnin, Jun 29, 2015 2:08:00 PTG delete

hehehe.. dah nama nak yang ringkas kan.. ;)
cuma buat masa ni akak belum lagi sampai tahap nak goreng telur, nugget dengan hotdog.. idea ni macam menarik.. asyik nasi je kan.. ;)

Reply
avatar
Isnin, Jun 29, 2015 2:21:00 PTG delete

Salam,

lebih kurang sama menu kita he he he

http://kumahuitu.blogspot.com/2015/06/cabaran20hari-yang-ke-3-resepi-hidangan.html

Reply
avatar
Isnin, Jun 29, 2015 2:21:00 PTG delete

Salam,

lebih kurang sama menu kita he he he

http://kumahuitu.blogspot.com/2015/06/cabaran20hari-yang-ke-3-resepi-hidangan.html

Reply
avatar
Isnin, Jun 29, 2015 2:39:00 PTG delete

sahur paling ringkas akak adalah minum air segelas jer...ha ha ha...

Reply
avatar

[PENAFIAN] : www.mreena.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.

Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.
ConversionConversion EmoticonEmoticon