Cara Packing Pakaian Yang Banyak Ke Dalam Beg Travel

Travel, Packing baju...

Cuti Sekolah kembali..

Percutian di rancang untuk meluangkan masa bersama keluarga...
Ruang beg yang sangat terhad agak menyukarkan kita untuk membawa banyak pakaian yang di perlukan semasa percutian..
Gambar di bawah merupakan salah satu cara untuk membawa pakaian-pakaian yang di perlukan..
walaupun ruang beg yang sangat terhad..

Travel, cuti sekolah, pakaian, holiday

Travel, cuti sekolah, pakaian, holiday

Travel, Cuti sekolah, pakaian, holiday

Travel, cuti sekolah, pakaian, holiday

Travel, cuti sekolah, pakaian, holiday

Travel, cuti sekolah, pakaian, holiday

Travel, cuti sekolah, pakaian, holiday

Travel, cuti sekolah, pakaian, holiday

Travel, cuti sekolah, pakaian , holiday

Pssttt.. : aku sendiri akui.. dengan menggolongkan pakaian mampu menjimatkan ruang dan memasukkan banyak pakaian ke dalam beg travel...
Previous
Next Post »

8 Komen

Write Komen
Jumaat, Jun 05, 2015 10:04:00 PG delete

Berguna betul tips nie.. Thanks sebab share..

Reply
avatar
Jumaat, Jun 05, 2015 10:20:00 PG delete

da 2 3 kali baca teknik ni. 1 kali pun xpnh ikut

Reply
avatar
Jumaat, Jun 05, 2015 10:20:00 PG delete

da 2 3 kali baca teknik ni. 1 kali pun xpnh ikut

Reply
avatar
Jumaat, Jun 05, 2015 10:21:00 PG delete

kalau balik kampung dekat,selalu masuk bakul je..heheh..tapi klu travel jauh,pening jugak la nak packing

Reply
avatar
Jumaat, Jun 05, 2015 10:42:00 PG delete

memang kalau nak mudah kasi muat semua, main gulung-gulung jer...

Reply
avatar
Jumaat, Jun 05, 2015 12:45:00 PTG delete

hahhaa..yoorin pon pegi travel gulung macam tu.. tp tu laa..penuh jugak.. kalau boleh 1 gerobok nak sumbat..,

Reply
avatar
Cik Pensil
AUTHOR
Jumaat, Jun 05, 2015 1:14:00 PTG delete

banyak baju boleh masuk macam ni :)

Reply
avatar
aizamia3
AUTHOR
Jumaat, Jun 05, 2015 4:05:00 PTG delete

Dari dulu memang akan gulung semua baju yang nak dibawa.. memang menjimatkan ruang.. malah siap bertambah lagi.. kihkihkih..

Reply
avatar

[PENAFIAN] : www.mreena.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.

Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.
ConversionConversion EmoticonEmoticon